*2*

522 36 43
                                    

Jungkook

Sınıfta kalan son yere oturdum. Yanımdaki kişi kulaklığını takmış müzik dinliyordu. Küçük bir tanışma şeysi başlatmak için merhaba dedim ve elimi uzattım fakat o telefondan gözünü ayırmadan sadece kafasını sallamıştı.

Kabul yanımda oturan kişinin çok konuşmamasını istiyordu ama bu kadar da değil yani.

İlk dersimizin müzik olması çok saçmaydı ama yanımdaki odun bundan gayet memnun görünüyordu.

Müzik sınıfına geldiğimizde benim aksime yüzünde bir gülümseme vardı. Aslında ben de müziği severdim ama bir yıl önce yaşadığım bir olay yüzünden bu sevgim yok olmuştu. Hoca sınıfa gelmişti bir şeyler söyledikten sonra yanımdakine seslendi. "Yoongi buraya gelir misin?"

Yoongi. Adı yoongi demek ama hoca ilk dersten adını nerden biliyor ki. Gerçi banane. Hoca yoongiden piano çalmasını istedi neymiş derse piano sesiyle rahatlamış bir şekilde başlayacakmışız peh. Yoongi pianonun önündeki sandalye gibi şeye oturdu ve çalmaya başladı.

OHA. Bu az önce yanında oturan odun mu? Pianonun üstünde dans eden elleri çok güzeldi küçük burnu ve gözleri ince dudakları tanrım çok güzel. Ve ben bunları yeni  mi fark ediyorum jungkook tam bir salaksın. Ben hala ona bakarken o çokdan yanıma oturmuştu. "Neden ben piano çalarken  ilk kez insan görmüş gibi bana bakıyordun?" Dediğiyle afallasamda belli etmemeye çalışarak konuştum. "Da-dalmışımda." Kahretsin neden söyleyemediysem sanki. Neyseki yoongi fazla uzatmadan sadece gülümseyip  tekrardan önüne dönmesi ve dersi dinlemeye başlaması  beni rahatlatmıştı ve bende aynı şekilde derse odaklandım.

Bu ne ya nasıl kısa bu cidden ben böyle mi yayınlaymışım bunu  allah kahretmesin püü abi okuması bile 1 dk sürüyormuş la  ne kadar salak ne kadar beceriksizmişim.

Yanlız jk fena düştü

GANGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin