*20*

121 17 95
                                    

Jungkook

Yine ve yine alarmın sinir bozucu sesiyle uyandım ve yoongiyi de zar zor uyandırdıktan sonra hazırlandık ve aşağı indik. Annem evde yok gibi görünüyordu. Bizde yemek masasına oturduk ve aşçımız yemekleri getirdikten sonra annemin nerede olduğunu sormak için konuşmaya başladım. "Annemin nereye gittiğini biliyor musun bayan he-ran?" Orta yaşlı kadın hafifçe kafasını olumlu anlamda salladı. "Evet duruşmanızla ilgili imzalanması gereken birkaç kağıt daha varmış avukatınız arayınca yanına gitti kısa sürede dönecekmiş." "Tamam teşekkürler ve eline sağlık." "Afiyet olsun efendim." Bayan he-ran gittikten sonra yanımda hala uyuklayan yoongiyi  sarsmaya başladım. "Yoongi uyanda kahvaltını yap çabuk." "Hm." "Yoongi. Yoongi.  Mübarek masada uyumayı nasıl beceriyon kalksana." Masadaki suyu biraz elime döktüm ve yoonginin yüzüne serptim. Tabii iki Hepsini yüzüne dökecek kadar insafsız değilim. Bunu yapmam ile sonunda uyandı beyefendi. "Sonunda ya ne biçim uykun var. Hadi kahvaltı yapalım çabuk geç kalıcaz." "Tamam yiyorum."

Kahvaltıdan sonra okula gittik ve bahçedeki banklarda oturmuş olan arkadaşlarımızın yanına gittik.

Jungkook: nabersiniz millet.

Seokjin: iyidir sizden.

Jungkook: iyi.

Yoongi: Jimin ve taehyung daha gelmedi mi?

Namjoon: hayır daha gelmediler.

Yoongi: aradınız mı?

Hoseok: evet az önce aradık yoldalarmış.

Yoongi: Hee tamam.

Bir 4-5 dakika sonra  görüş alanıma jimin ve jiminin koluna girmiş ve kendisiyle birlikte jimininde çantasını taşıyan taehyung girdi. Hehehehe tabii iki ilk ben fark ettim geldi-Bir dakika lan oha. Hemen yanımda oturan yoongiyi sarsmaya başladım.

Jungkook:  jimin topallıyor mu bana mı öyle geliyor.

Herkes jimin ve taehyung'un geldiği tarafa döndü.

Yoongi: oha lan harbi topallıyor.

Eunwoo: bunlar baya hızlı çıktı ha.

Nihayet bizim oturduğumuz banka geldiler ve jimin banka taehyung da jiminin yanına yere oturdu. Ardından yoongi taehyung'un omzuna vurdu.

Yoongi: vay be cidden hızınıza yetişilmiyor.

Seongwu: olm bari tatil olmasını falan bekleseydiniz lan.

Jimin ve taehyung önce birbirlerine baktılar sonra tekrar bize döndüler.

Taehyung: neyi bekleyeceğiz?

Hoseok ikisininde saçını karıştırdı.

Hoseok: bak utandılar da anlamamazlıktan geliyorlar kıyamam lan ne gerek var utanmaya biz bizeyiz şurda.

Jimin: ne diyorsunuz ya niye utanacağız söylesenize işte.

Bunun üzerine Hepimizin gülüşü dondu.

Jungkook: gerçekten anlamadılar lan. Siz o işi yapmadınız mı yani?

Ne dediğimizi sonunda anladıklarında önce bir haaa dediler sonra da siz malmısınız dercesine bize bakmaya başladılar.

Taehyung: olm içiniz fesat yemin ediyorum.

Jimin: hayır dizimi de mi görmüyorsunuz?

herkes jiminin dizine baktı. Pantolonun diz kısmı hafif yırtılmıştı ve yırtıldığı yerden göründüğü kadarıyla dizindede bir yara bandı vardı.

GANGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin