*8*

214 24 75
                                    

Yoongi

Neredeyse yarım saattir oturmuş annemle konuşuyorduk. Konuşmak derken daha çok o soruyor biz cevaplıyorduk ve ben sıkıntıdan patlamak üzereyim jungkook ve eunwoo da sıkıldığı yüzlerinden belliydi. Tam o sırada kimlik meselesi aklıma geldi ve konuşmaya başladım.

"Anne." "Efendim tatlım." "Hani sana bir şey sormak için aramıştım hatırladın mı kapatmak zorunda kalmıştık." "Evet hatırladım ne soracaktın söyle bakalım." "Jungkook ile benim odamdaki sandıkta bir kimlik bulduk benim ismin yazılıydı ama soy isimler farklıydı o kimlik kimin?" "Ne. Şey o kimlik şey yanlış yazılmıştı o yüzden iki tane önemli bir şey değil. Onu bana verirmisin canım bende kalsın böylece kendi kimliğimle karışmamış olur." "Hmm tamam."

Jungkook

Yoonginin annesi niye böyle bir tepki verdi ki yoongiyle konuşsam iyi olur. "Aaa bizim bir proje üzerinde çalışmamız gerekmiyormuydu yoongi." Bana ne projesi bakışı atmıştı ve ben gözlerimle yukarıyı gösterince sonunda anlamıştı. "Hee evet evet unutmuşum hadi odaya çıkıp başlayalım." "Sizinle konuşmak çok güzeldi  efendim izninizle." "Tabi iki geçin size kolay gelsin." "Sağolun efendim." "Jungkooktu değil mi?" "Evet efendim." "Efendim demene gerek yok bayan min demen yeterli." "Ee siz nasıl isterseniz efe- yani bayan min." "Tamamdır hadi gidin daha fazla tutmayım sizi."

Tam ben kapıdan çıkacakken bir şeye ya da birine çarpmakla yere düştüm çünkü önüme değil  biraz uzağımdan gelen yoongiye bakıyordum.

Bir şeye çarpmış olmayı diliyerek kafamı kaldırdım tabi hayat benim istediğimi yapar mı hiç. Kızın birine çarpmıştım ve o da benim gibi yere düşmüştü. Şimdi kızı kaldırmam gerek dimi ya çok saçma kızlar düşünce  kendi kalkamıyor mu sanki. Tamam jungkook onu kaldır sonra yoonginin odasına tüy.

Yerden kalktım ve mecburen kızı kaldırmak için elimi uzattım. "Üzgünüm seni görmedim." "Sorun değil önüme bakmıyordum." "Kız gözlerimin içine bakıp gülümseyip duruyordu ve ben bundan kesinlikle hoşlanmadım.

"Dae." Yoonginin ona seslenmesiyle nihayet gözlerini benden çekmişti. "Aa abi sen buradamıydın seni görmedim." "Gözünü jungkooktan çekmediğin için görmemen normal." "Adın jungkook mu?" "Evet." "Bende dae tanıştığıma. memnun oldum jungkook oppa." Oppa mı ne oppası lan. "Bende memnun oldum dae."

Ne yapamaya çalışıyor bu. "Sana birşey dedim ve adına mı odaklandın yani." "Hayır tabi." "Peki söyle o zaman ben sana ne dedim?" "Gözümü jungkook oppadan çekmediğim için seni görmemem normalmiş öyle dedin." Hala jungkook oppa diyor çıldırıcam. "Daha birkaç dakika önce tanıdığın birine neden oppa diyorsun ki daha senden büyük ya da küçük mü olduğunu bile bilmiyorsun." "Oppayı ben abi olarak dedim hem senin arkadaşın olduğuna göre benden büyük oluyor. Sen niye takıldın ki buna bu kadar."

"Takıldığım falan yok sadece yeni tanıdığın birine oppa demen çok saçma." "Dedim ya abi olarak dedim." Derin bir iç çektikten sonra konuşmaya devam ettim. "Sen ingilizce dili okuyordun değilmi dae." "Evet. Niye sordun ki?" "Öyleyse bir dahakine oppa değilde ingilizce olarak abi demeyi dene yanlış anlaşılmaz böylece." Bir şey demesini beklemeden ses çıkarmadan bizi izleyen jungkook'un elinden tutup hızlı adımlarla odama çıktım.

"İyimisin?" "Evet. Neden sordun ki?" "Biraz burnundan soluyor gibi duruyorsun da." "Hayır iyiyim sorun yok biraz sinirliyim sadece." "Sakin ol tamam mı?" "Tamam." "Daenin bana oppa demesi yüzündense boşver onu ben umursamadım bile öyle demesini." "Hayır o yüzden değil yani o yüzden de ama." "Ama?" "Dae çok tuhaf biri yani eğer bir şeyi ya da birini isterse onu elde etmek için her şeyi göze alan biri ve bende seni bu şeyinden kurtarmak istedim tek seni de değil onu da. Her istediğini elde edemeyeceğini anlaması için çalışıyorum yoksa bu şeyi  dahada kötü bir hal alır. Bugün biraz eğlenmek istiyordum sadece." "Hey hala diğerleri gelmedi yani hala bir sürü vaktimiz var. Bugün çok eğlenicez ve başka hiçbir aksaklık çıkmıyacak  bunu bizzat kendim sağlıyacam tamam mı." "Tamam." "Gül bakalım şimdi." Dememle gülmeye başlamıştı tabi kahkaha atarak gülmeden bahsetmiyorum sadece diş etini göstererek gülmüştü ve sanırım bunu hiç dememeliydim ne ara bu kadar güzel gülmeye başladı bu."

"Söyle bakalım neymiş bu proje ödevi mükemmel bahane." "Heheehehheeh. Şu kimlik meselesi." "Yanlış yazılmış dedi ya annem bu konu hakkında düşünmemize gerek kalmadı." "Annene sorduğunda biraz telaşlanmış gelmedi mi sana?" "Hayır hiç fark etmedim." "Sen sorduktan sonra şey şey falan demeye başladı. Sanki o kimliği bulmanı istemiyormuş gibi." "Hmm düşününce banada öyle gelmeye başladı aslında. Dedektif olmayı düşündün mü acaba?" "Hayır hiç düşünmedim ama benden iyi dedektif olurdu dimi." Çok güzel bir dedektif olurdun hemde." "İltifatınız için teşekkür ederim bay yoongi." "Her zaman bay jungkook."

Biz konuşmaya devam ederken kapı çaldı ve yoongi gir komutunu verdikten sonra eunwoo içeri girdi. "Vaay sen kapı çalmayı bilirmiydin ya?" "Çok komiksin tavşan surat." "Tavşan surat niye diyon ki şimdi ben sana ot beyin diyormuyum." "Yok canım hiç dermisin sen. Beni aşağıda bıraktınız el ele tutuşarak çıktınız yukarı salaklar. Aşağıda şu kız yüzünden kafam patladı siz burda ne güzel oturuyorsunuz." "Biz gittikten sonra dae ne dedi?" "Benim konuştuğum kişiden ona ne o ne karışıyor falan dedi annende seni düşünüyor sonuçta o senin abin falan dedi sonra dae kapıyı çarparak dışarı çıktı o gittikten sonra annende farklı bir yere gitti bende orda mal gibi kalınca buraya çıktım." "Neden  bir şeyi anlamıyor bu kız ya çıldırıcam cidden." "Şşş şimdilik boşverelim.  Hadi ya Şu ödevleri hemen bitirelim de diğerleri de gelince eğlencemize bakalım." Heyecanlı bir şekilde söylediğim için yoongi gülmüştü.  "Tamam hadi başlıyalım bebek tavşan." "Yiaa."

"Sizi ahmaklar. Ben size bu kimlik sadece benim odamdaki kilitli sandıkta duracak  demedim mi yoongi de ne işi var bunun?" "Yeni gelen temizlikçi bilmediği için karıştırmış olmalı efendim." "Ben size bunun için mi para veriyorum. Bu kimlikten ya da bununla ilgili bir şeyden yoonginin asla haberi olmıyacak. O hizmetçiye de söyleyin bilmediği için bu son şansı ona sakın bununla ilgili bir şey demiyeceksiniz odalarıda bundan sonra siz temizleyeceksiniz diğerleri salonu falan temizler sizden başka kimse bilmeyecek anlaşıldı mı?" "Anlaşıldı efendim."

8 bölümlük bir tekrarın sonuna gelmiş bulunuyoruz umarım beğenmişsinizdir.

Miiyukiden kalpler~ ♡♡♡

GANGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin