*16*

130 23 104
                                    

(Bu bölümde baya söveceğinizi düşünüyorum millet 😁)

(Bu bölümde baya söveceğinizi düşünüyorum millet 😁)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~2 gün sonra~

Yoongi: lan koskoca 2 gün oldu akrabalarının ya da arkadaşlarının haberi yok cidden çıldıracağım.

Jungkook gideli iki gün olmuştu ve bu iki günde olanları bizimkilere anlatmış  aramamak için kendimi zor tutmuştum çünkü ben ararsam belki daha çok kızardı bunun düşüncesi bile çok korkunçtu ama endişelenmeye başlamıştım çünkü  bayan jeon birkaç kişiyi aradığında kimse jungkook burada gibi şeyler söylememişti hatta haberleri bile yoktu.

Hoseok: niye şimdiye kadar bekledin ki zaten.

Yoongi: bayan jeon ona biraz zaman ver arama açmaz falan dedi. 

Taehyung: ama haklı kadın kim olsa açmaz bence.

Namjoon: ama benim anlamadığım şu sen bu aralar hiç sinir krizine falan girmiyordun atlattın sanmıştık biz nasıl tekrar oldu?

Yoongi: bilmiyorum sanki yanımda  jungkook olunca o şeylerin hepsi geçiyor olmayınca yine eskiye dönüyor

O sırada bayan jeon oturma odasına girdi.

Bayan jeon: yoongi jungkook'u arar mısın? Ben kaç gündür arıyorum ama açmıyor.

Yoongi: Hemen arıyorum bayan jeon.

Hemen telefonumu alıp jungkook'u aradım. Aradığınız kişiye şuanda ulaşılamıyor lütfen daha sonra tekrar deneyiniz. "Kahretsin açmıyor." Tekrardan arayıp beklemeye başladım. Aradığınız kişiye şuanda ula-  "Hadi ama." "Bir de mesaj yazmayı dene." Başımı sallayarak onayladım.

Yoongi
Jungkook.

Tavşanım.

Bana kızgınsın ama hiç olmazsa annenin aramalarına geri dön lütfen.

Seni çok özledim.
(13:30)

"Yazdım interneti kapalı ama görmesini bekleyeyim." "Tamam."

~~~~~~~~~~~

Bizimkiler gittikten yarım saat sonra bayan jeon acil bir işi çıktığı için gitmesi gerektiğini  hemen döneceğini ve haber alırsam ona söylememi söyleyip evden ayrıldı. Jungkook'a Mesaj atalı iki saate yakın oluyordu ama hala görmedi tekrar mesaj atsam ne olur ki bir şey olmaz herhalde.

Yoongi
Tavşanım.

Biliyorum bana çok kızgınsın ama lütfen mesajlarıma bak hepimiz senin için endişeleniyoruz lütfen.
(15:25)

Tavşanım.

Cidden çok korkuyorum lütfen artık aramaları dön veya mesajlarıma bak.
(16:15)

Tavşanım🐰
Ayy bir rahat bırakmadın be!

Yoongi
Jungkook?

Bu sen değilsin sen bana böyle yazmazsın.

Tavşanım🐰
Vay cidden çok zekisin jungkook olmadığımı hemen anladın.

Yoongi
Kimsin sen? Jungkook nerede?

Tavşanım🐰
Hala anlamadın mı? Dong hyunum ben namı diğer jungkook'un biricik hocası ve eşi olacak kişi. Haa Jungkookta yanımda bu arada.

Yoongi
Bunu senin beni kandırmak için söylemediğin ne malum. kanıtla.

Tavşanım🐰
Peki nasıl istersen.
*video*
Sevgiline merhaba de jungkook  sevgilin yanımda olduğuna inanmadı ve kanıtla dedi bizde kanıtlayalım hm. Yoongi *hıck* kurtar beni *hıck* buradan lütfen çok korkuyorum.  Hayır hayır kook yoongi seni kurtaramayacak sen benimsin. Hadi şimdi bizi rahat bırak yoongi bye bye.

Yoongi
LAN ŞEREFSİZ BIRAK TAVŞANIMI

ONA DOKUNMAYA KALKMA SAKIN CİDDİYİM O ELLERİNİ KIÇINA SOKARIM İT

GEBERTİCEM SENİ PİÇ

Tavşanım🐰
Heheheheh o zaman sana kolay gelsin yoongi hadi bye bye.

Gelen sinir krizi  ile bu sefer kendimi tutamadım ve elime geleni devirmeye, fırlatmaya ve bağırmaya başladım. Bayan jeon sesleri duymuş olacakki koşarak odaya geldi ve kendi başına beni tutup sakinleştiremeyeceğini anlayınca güvenliklerin iki tanesini çağırdı. Güvenlikler zar zor beni tutunca kollarımı çekerek kurtardım ve sırtımı duvara yaslayıp yere oturduktan sonra ağlamaya başladım. Bayan jeon güvenlikleri çıkmalarını söyledikten sonra yanıma geldi ve benimle aynı hizaya geldi. "Yoongi neler oluyor böyle neden ağlıyorsun?" Derin bir nefes alıp verdim ve ağlamam azalınca konuşmaya başladım. "Jungkook. Dong hyun onu kaçırmış bana jungkook'un telefonundan videosunu attı."  "Ne?" Bayan jeon ayağa kalktı ve odada bir  sağa bir sola yürümeye başladı. "Aşağılık adam onu hapislerde süründürücem bir daha gün yüzü göremeyecek." "Hepsi benim hatam. Jungkook'un Peşinden gitseydim böyle olmayacaktı. Özür dilerim bayan jeon." Tekrardan gözlerim dolunca bayan jeon gelip yanıma oturdu ve elini omzuma koydu. "Şşş kendini suçlama yoongi hepsi o adamın bir planı olmalı şimdi güçlü durmalı ve jungkook'u o adamın elinden kurtarmalıyız tamam mı?" Bayan jeon Güven verici bir şekilde gülümsedi ve bende buna karşılık hafif gülümseyip başımı olumlu anlamda salladım.

"Bayan jeon sizden bir ricam var." "Söyle bakalım neymiş?" "Jungkook'u ben kendim bizzat bulup kurtarmak istiyorum." "Bunu tek başına yapamazsın yoongi." "Tek başıma yapmayacağım." "Kim ile yapacaksın peki?" "Şey aslında sizi söylemekten biraz  kaçınıyordum ama ben bir çete lideriyim ve çetem de buraya gelen arkadaşlarım ama yanlış anlamayın öyle kötü şey yapmıyoruz sadece zorbalığa ya da o tür şeylere maruz kalıp kendini koruyamayanları o yapanların elinden kurtarıp o kötülüğü yapan kişiye biraz haddini bildiriyoruz ve öyle hafife alınacak bir çete de değiliz hatta bazen gizliden polislere de yardım ettiğimiz oluyor." "Tabii ki de bunun için kızmayacağım siz en doğrusunu yapıyormuşsunuz bunu yapmaya devam edin ve tamam jungkook'u kendinizin bulmasına izin vereceğim ama bende birkaç kişiyle konuşucam ve en ufak bir şey olursa gelip bana diyeceksiniz sonra ben devralıcam anlaştık mı?" "Anlaştık bayan jeon teşekkür ederim izin verdiğiniz için." Cevap olarak içten  gülümsedi ve bende ayağa kalkıp telefonu mu yerden alıp taehyung'u aradım.

Taehyung çabuk bizimkileri topla ve jungkook'un evine gel.

Tamam ama birden bire ne oldu ki?

Gelince söyleyeceğim siz çabuk olun.

Tamam. Görüşürüz.

Görüşürüz.

"Taehyung'u aradım bayan jeon bizimkileri alıp buraya gelecekler." "Güzel ama bir dahaki sefere jungkook'un evine demene gerek yok artık seninde evin burası. Okey?" Cidden ağlatıcak bu kadın beni. Kafamı sallayıp gülümsedim. "Okey." Yaklaşık 15-20 dakika sonra bizimkiler geldi ve oturma odasındaki yerlerini aldı.

Pek istediğim gibi olmadı ama umarım beğenmişsinizdir.

GANGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin