*1*

1K 44 79
                                    

Jungkook

Alarmın çalmasıyla sıcacık yatağımdan kalkmak zorunda kaldım cidden şu alarm sesi kadar sinir bozucu birşey olabilir mi?

Çok sevdiğim(!) okul formamı giyip saçımı yaptıkdan sonra son kez aynaya baktım. Ah tabi iki her zamanki gibi çok yakışıklıyım.

Aşağı inip sadece benim için hazırlanan masaya oturdum. Evet sadece benim için çünkü evde hizmetliler ve benden başka kimse yok babam ceo olduğu için çoğunlukla yurt dışında oluyor annemde her sabah başka bir arkadaşıyla güzellik merkezine gidiyordu. Hadi babamı anladım o çalışıyor ama annem. Güzellik merkeziymiş. Bir gün olsa şu bir halta yaramayan güzellik merkezine gitmeyip benimle kahvaltı yapsa ölür sanki. Bu kadar mı değersizim onun için gerçi benimki de sorumu kesin aklına bile gelmiyorumdur. Evlatlık mıyım olm ben. Ben bunları düşünürken telefonumdan gelen bildirim sesiyle hepsi yok oldu.

Ot beyin

NERDESİN LAN AĞAÇ OLDUM BURDA ÇABUK OLSANA.

Eunwoo nabı diğer ot beyin benim çocukluk arkadaşımdı. İkmizde aynı ve istediğimiz üniversiteyi kazanmıştık kazanana kadar çalışmakdan canımız çıkmıştı o ayrı mevzu ama ilk denemede kazanmayı başarmıştık sonunca. Hem bugün okulun ilk günü olduğu hemde bu ot beyin bekletilmeyi sevmediği için siyah deri ceketimi giyip evden çıktım.

Kapıdan çıktığımda ot beyin telefonuyla uğraşıyordu çocuğun yanına gelmeme hatta sahte bir öksürük sesi çıkarmama rağmen  hala telefonuyla uğraşıyordu ve bu çok sinirimi bozdu. Dur lan oyun oynamıyor bu birine yazıyor. Kime yazdığına bakmak için dahada yaklaşıp kafamı eğdim fakat bu gerizekalı tam ben okuyacakken telefonu kapattı." Kime yazıyorsun lan sen?" "Kimseye yazmıyorum." "Madem yazmıyorsun telefonunu ver bakıyım o zaman." "Geç kalıcaz hadi yürü." Dedi ve yürümeye başladı. Öyle olsun bende jungkooksam zorla olsa bile öğrenirim. Şimdilik bunu boşverip kiminle oturacağımı düşünmeye başladım. 20 yaşıma yanaştım ama hala bunu düşünmesi çok iyi oluyor.

Üniversiteye  girdiğimizde her şey normal ilerliyordu tabi koridorda yürürken kızların bize bakıp  yanındaki kızlara birşeyler demesi dışında. Bu beni rahatsız etmişti fakat eunwoo bundan son derece memnun duruyordu. Sınıflarımız karşı karşıyaydı bu yüzden birbirimize şans dileyip ayrıldık. Sınıfın kapısının önünde durdum ve derin bir nefes aldıkdan sonra sınıfa girdim.

Tekrardan başlamış bulunmaktayım millet. Fazla değişiklik yapamadım. İlk bölümleri gerçekten kısa yazıyormuşum ya aslında bu bölümü uzatmak istiyordum ama önceki yazdığıma uysam kafa karışıklığı olmaz diye düşünündüm ve bölüm sayısı azalırdı şimdilik kısa bölümlerle başlıycaz artık

Yoonkook'la kalın 💜💜

GANGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin