4'lü konuşmaya devam ediyor~
"Ee yoongi akşam biz gittikten sonra ne yaptınız?" "Aynen aynen." "Ehm ehm." "Yoongi. Hangi akşam?" "Şey seni benim evime getirdiğimy akşam." "Ben evine kendim geldim sanıyordum sen mi getirdin?" "Hayır yanlış anlama." "Nasıl anlamayım." "Bir beni dinlesene. Okuldan sonra çıkışın yanındaki duvarın orda seni biriyle konuşurken gördüm. Yüz ifadenden korkmuş ve şaşırmış olduğun belliydi. Biraz salakça olabilir ama bende merak ettim ve biraz bekledim. Konuşman bittikten sen neden diye bağırdın ve ağlamaya başladın. Seni o halde görünce bende yanına geldim baya korkmuş olmalısın ki omzuna dokunduğumda çığlık atıp ayağa kalktın. Sana iyimisin diye sorduğumda iyiyim diye beni geçiştirmeye çalıştın ama yürüyemiyordun bile bende o yüzden seni evime getirdim işte o sırada da evde bizim çete vardı. Onlar şarap içmek istedi ben sen istemezsin diye sana merve suyu koyacaktım ama sen biz içiyoruz diye içmek istediğini söyledin işte sonra üç bardak içtin daha önce hiç içmediğin için haliyle sarhoş oldun. Saat geç olduğu içinde benim evimde kaldın.
"Çete lideri falan olduğunu ve o telefon konuşmasını hatırlıyorum ama diğerlerini hatırlamıyorum. Dur dur dur ben sarhoşken senin evindeysem ve uyandığımda senin yatağındaysam hii OHA!"
Taehyung: OHA
Jimin: OHA
yoongi: Ne bağırıyorsunuz lan yok öyle birşey.
Jungkook: Nasıl yok yoongi doğru düzgün anlatsana.
Yoongi: Jungkook boş boş bağırıp durma anlatırım ama sen pişman olursun ona göre seni düşünüyorum ben burada.
Jungkook: hiçte bile en fazla ne yapmış olabilirim ki.
Yoongi: Peki sen kaşındın. Şimdi bu jungkook koltukta uyuya kaldı bende bunu kalacağı odaya götürmek için zar zor kucağıma aldım bu arada cidden çok ağırsın. Bu salakta aslında uyumuyormuydu yoksa kucağıma mı alınca uyandı bilmiyorum ama bir anda kollarını boynuma sardı ve beni nereye götürüyorsun yoongi-sshi aynen böyle dedi sonra bende boş odalardan birine uyuman lazım dedim bu bebekte ya Hayır senin odana gidelim dedi ben olmaz diyince bu iyice bebek ayağına yattı ama korkuyorum falan dedi bende böyle diyince kabul ettim nedenini sorarsanız bende bilmiyorum. Odaya gittik ben bunu yatağa oturttuktan sonra kendim koltukta yarmak için yastık ve pike tarzı birşey aldım koltuğa yatmamla bu salak orda yatacaksan benim burada yatmamın ne anlamı var o zaman diğer oda da yatardım diye bağırmaya başladı. Bende yanına gittim biraz eğilerek yana kay o zaman dedim bu da kaymama gerek yok dedi ben ne demek isteğini anlamadım tabi bu bir anda beni çekti ve o yatağa bende onun üstüne düştüm ve bam öpüştük.
Jimin: Yuh.
Taehyung: Bu kadar mı yani.
Yoongi: Hee daha ne olucaktı acaba?
Taehyung: Ne biliyim ben sen pişman olursun falan deyince şey yaptınız falan sandım.
Yoongi: İçin fesat lan senin.
Jimin: Oha taehyung aklın onlara mı çalışıyor?
Taehyung: Her zaman değil ama naadiren.
Jimin: Sapık.
Taehyung: Lan ne dedim de gel ikimiz mi yapalım dedim sapık diyorsun.
Jimin: Gel birde de. Hem diyemezsin ki.
Taehyung: Ben. Ben mi diyemem. Gülüyüm de boşa gitmesin.
Jimin: Evet sen tabi.
Taehyung: Jimin. Bak bebeğim benim ile yapamazsın tartışmalarına girme. Biliyorsun ben her şeyi yaparım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GANG
Fanfictionüniversitede ki gizli bir çete ve bir hastalığı olan çete lideri ayrıca ona çok iyi gelen bir arkadaş