En sonki asrını takip etme olayının üstünden bir kaç gün geçmişti ve ben hala olanları merak ediyordum. Kafamda binlerce soru vardı. Ama ilk önce mesajı gönderen kişiye odaklanmam lazımdı.
Bu eski sevgilim fatih!
1 sene çıkmıştık en uzun ilişkim fatihti. Çok seviyordum onu nedense o beni sevdiğini kaybettikten sonra anladı ve peşime düştü. Telefonla aramalar, mesaj göndermeler, tehtit etmeler. ona dönmem için herşeyi yapmıştı. Ben ona bunun artık mümkün olmadığını anlatmaya çalışsamda anlamadı yada anlamak istemedi bilmiyorum.
Boş tehtitlerdi belki bilmiyorum ama bu durum korkmama neden oluyordu. Uzun süredir benimle hiç bi şekilde iletişime geçmeye çalışmamıştı uzun süre sonra tekrardan mesaj atması bende şaşkınlığa ve korkuya sebeb olmuştu.
Mesajında 'seni çok özledim aşkım, seninde beni özlediğini biliyorum. merak etme en yakın zamanda görüşücez :))'
YA ŞİZOFREN BU ÇOCUK!!!!!!!
En yakın zamanda görüşücezde ne demek oluyor??? Okul çıkışımamı gelcek ? evimimi basıcak ?? ne ? ne!!!!
Hemen edaya ve rabiaya olayı anlatan mesaj attım. İkiside korkmaa sanki bilmiyorsun onu herzamanki boş tehtitleri işte diye geçiştirmişlerdi beni. Amına koduklarım.
Tabi yaa boş tehdit, ne olabilirki gül ? seni gelip kaçırıcak değil ya ? hah, huzursuz olmamı istiyor amacı bu korkulucak bişey yok gül sakin ol. Deriiiiiin deriin nefes al. Al ver, al ver.
Kendi kendimi sakinleştirmeye çalışıyordum. Sonra belki iyi gelir diye müzik dinleye başladım. Bir süre sonra gözlerimin kendi bağımsızlığını ilan etiğine şahit oldum. Göz kapaklarımı açmak istesemde kendiliğinden kapanıyordu. En sonunda dayanamamış uyuya kalmıştım.
✸✸✸
Gözlerimi açtığımda müzik kendiliğinden durmuştu kulaklığın üstünde yatıyordum, telefon yatağın kenarından sarkmıştı. Telefonu yanıma aldıkdan sonra sırt üstü uzandım bi müddet tavanla bakıştım sonra saate bakmak için telefonu elime aldım
8:00!!!!!!!!!
1 saat erken uyanmışım resmen yaaaa. Evlat acısı ??
Tekrar uyumak istiyordum, bu yüzden telefonu komidinin üstüne koyucaktım ki telefon elimden kayıp yüzüme düştü. Ne güzel bir güne uyandım bugun böyle!!!!!!!!!!!
Sinirlenip uyumaktan vazgeçtim. Küfürler savurarak banyoya yöneldim elimi yüzümü yıkadım. Banyodan çıktığımda direk salona indim annem kahvaltıyı hazırla.. 1 dk kimle konuşuyor o. Evde kimse yok ? kendi kendine konuşucak kadar delirdi mi ? birazdaha aşağı indiğimde babamın olduğunu farkettim. Babamın bu saatte evde ne işi var ? Annemde beni farketmiş olucakki öksürerek babamın susmasını sağladı. Babam bana dönerek gülümsedi. Ne ? gülümsedimi ? ölücek mi bu adam onu mu konuşuyorlardı yoksa.
Evet bu kadar şaşırdım çünkü bi kavga sonrası ondan özürdilemeden kesinlikle benimle konuşmaz ergen gibi trip atardı. Şaşkınlıkla masaya oturduğumda 'günaydın' dedim.
İkiside 'günaydın kızım' dediler. Samimi ve enerjik gelen sesleriyle. 1 dakika yaa ben mi ölüyorum ??? allahım daha çok gencim nedeeen öhö neyse saçmalama gül.
Babam bi yandan yemeğini yerken bi yandanda benimle konuşuyordu. 'kızım çok düşündüm, haklı olabilirsin okuyacağın okulu sana sormam gerekirdi, başarısızlığının ve sınıfta kalmanın nedeni belkide istemediğin bi okula gitmendi.. ha ? ne ? 1 sn bu konuşmayı kayıt altına almak istiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CEYLAN
Teen Fiction'Bu zamana kadar çok acıyı tattım, ama inan hiç biri insanın elinden gelen her şeyi yapmasına rağmen hiç bir gerçeği değiştirememesi kadar acıtmadı ceylan'