18 yıllık yaşamım boyunca tabi buna doğduğum anı falan katmıyorum, hep gerçek aşkı bulucağım ümidiyle yaşadım. Okuduğum kitaplarda izlediğim filmlerde bunu tetiklemişti. Tek tedirgin olduğum şey ise onlar gibi aile derdi olmadan sevdiceğimle tüm günümü geçiremicek olmamdı. Kitaplardaki ve filmlerdeki kadar rahat olan aile varmıydı ? varsa ben öz ailemi unutmaya hazırım.
Film çoktan başlamış arada urasın homurtularını duyuyorduk. Bu bende gülme isteği yaratıyordu ama karşımdaki dev ekranda sevişen çift bütün hormonlarımı alt üst ediyordu......
Film ara verdiğinde deniz oturduğu yerden bize dönüp
'böyle bir kız bulamassam cinsiyet değiştitir öyle bir erkek bulmaya çalışırım yani her durumdada böyle bi hayat sürmek istiyorum' dedi gayet ciddi görünüyordu.
biz edayla denizin bu söylediğine kusma sesleri çıkarırken uras göz devirip kafasına vurmustu.
deniz hepimize tek tek bakıp 'gençler' dediğinde hepimiz hep bir ağızdan 'ne alaka' dedik.
deniz aglıyor gibi ses çıkarıp 'ohaa beni nasıl bu kadar iyi tanıyabiliyorsunuz' dedi
evet ne alaka ? deniz vericek cevap bulamadığında, dalga geçmek istese, konuyu geçiştirmek istese hep ne alaka derdi. İşin kötü tarafı bizede alıştırmıştı.
'seni çok iyi tanımıyoruz sadece çok kolaysın' dedim gülerken
'kalbimi kırıyorsun bitki,ben seni sevmiştim sen bana neden bele yaptın' Evet bitki dedi. Adım gül olduğu için ve oda öküz olduğu için daha kibar bir lakap bulamamış ve bana bitki demeye başlamıştı.
Youtubeden izlediği video özentiliğine gözlerimi bilmem kaçıncı kez devirdiğimde uras 'film yan etki yaptı bunda' dedi dalga geçtiği ses tonundan ve surat ifadesinden belliydi.
'hoop! orda dur uras efendii film sırasında kolumu dürtüp offf şöyle bi sevgilim olsa sabaha ka..' denizin lafını urasın öksürükleri ve bizim edayla olan kahkalarımız bölmüştü. 'ulan seni ananın karnına tekrar fırlatmazmıyım ben şimdi' diye uras olduğu yerden ayaklanıdığı sırada ışıklar söndü film başladı. uras küfürler mırıldanarak tekrar yerine oturduğunda göz ucuyla onlara bakıp sırıttım.
Film bittiğinde hepimiz montumuzu giyip bir yandanda ilerliyorduk ve film hakkındaki görüşlerimi anlatıyorduk. Tabikide deniz sevişme sahnelerinde bir kaç eksik ve yanlış haraket yapmış olmalarına rağmen çok beğendiğini urasın hala unutmadım pezevenk seyini kesip götüne sokucağim diye tehtit etmesi edanın öğürmesi benimse onları gülerek izlemem.. hepimiz birer sevgi yumağıydık bence, ne kadar birbirimize laf sokmaya çalışsakta birbirimiz için canımızı verirdik bunan şüphem yoktu.
sinama salonunda çıktığımızda denizle uras önde birbirini yiyordu eda onlara bi yandan gülüp bi yandan ayırmaya çalışıyordu. Bende bazen urasa gaz veriyor bazende denize arka çıkıyordum. onların bu haline artık nerdeyse gülmekten altıma sıçıcağım sıralarda durup bi elimi karnıma bi elimi dizime koyup sakinleşmeye çalıştım. gülmelerimi biraz olsun durdurup ayaklandığımda karşımda arası gördüm.
Ne yapıcağımı şaşırmış bi vaziyetteyken yapabiliceğim en mantıklı şeyi yapıp kendimi yere attım kafamıda eğip sanki yerde bişeyler arıyormuş gibi yapıyordum. Onunla karşı karşıya gelmek istemiyordum çünkü.. Bu sarhoşluktan sızdığı sıralarda benimde uykum yoktu ve vakit geçirebiliceğim bişeyler arıyordum. Bende arasın yüzünü kalemle boyamıştım işte bıyıktı ben'di falan. Sonrada uyuyakalmıştım zaten. yüzündekileri eve gidince farkettmişti büyük ihtimal annemle babamın görmesini pek umursamazdı belki ama dışarı oyle çıkmış hatta arkadaşları onu oyle görmüş olabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CEYLAN
Teen Fiction'Bu zamana kadar çok acıyı tattım, ama inan hiç biri insanın elinden gelen her şeyi yapmasına rağmen hiç bir gerçeği değiştirememesi kadar acıtmadı ceylan'