•30• (Son Bölüm)

404 21 498
                                    

BU BÖLÜMÜ GİZLİ GİZLİ YAZDIM MEROYA DA SÖYLEMEDŞM SÜRPÜZ YANİ. HER NEYSE HER SATIRA EN AZ 1 YORUM İSTİYORUM. ÇÜNKÜ O KADAR ÖDEVİN ARASINDA SİZE OTURUP BÖLÜM YAZDIM. LÜTFEN OKURKEN BANA ÇOK SİNİRLENMEYİN C:

*****************************************

"AVVVAAADAAAA KEDAAAVRRRRAAAAAA"

--------

Minerva- "geliyorlar"

Severus- "dur daha çok erken"

Hermione- "Profesör sizi dinlemiş gibi oldum ama kim geliyor?"

Minerva- "Voldemort ve ordusu"

Hermione- "ne?!! Daha çok erken hazırlıklarımız henüz bitmedi! Herkesi uyarmalıyız"

Minerva- "haklısın herkese duyurmak zorundayız, hazırlanmalılar"

Severus- "ben herkese duyurmak için bir büyü yapacağım siz onları yavaşlatmak için elinizden geleni yapın!"

Minerva- "tüm profesörlere söyleyelim gelmeleri zaman alacak gibi görünüyor görünürde yoklar"

--------

Hermione- "çocuklar! Geliyorlar. Voldemort ve ordusu geliyor"

Luna- "profesör Snape'in tüm sınıflara yolladığı mektup sayesinde öğrendik!"

Ronald- "bir şeyler yapmamız gerektiği kesin!"

Harry- "geçen gün Sirius'la konuştuk. Size anlatmadığım için üzgünüm"

Neville- " ne konuştunuz harry?"

Harry- *hortkuluklardan ve kalan hrtkuluklardan birinin kendisi olduğundan yılandan vesaire bahseder*

Hermione- "ne yani zamanı gelince ölme zorunda mısın???"

Harry- "Voldemort'un öldürmesi gerekiyor"

Ginny- "harry yapma bunu"

*duygusal sahneler vesaire*

Hermione- "harry seni durduramayacağımı bilsem de, önce tüm hortkuluklar yok olduktan sonra gitsen olmaz mı? Kazanacağımız kesin değil ve en azından biraz daha zamanımız olur"

Harry- "tamam"

--------
1 saat sonra
Minervanın en sevdiğim sahnesi olan hep bu büyüyü yapmak istiyordum dediği sahne ve hazırlıklar tamamlandıktan sonra hortkulukların son 3'ünden biri olan Ravenclaw'ın diademi bulunduktan sonra
--------

Harry- "görev dağılımı yapmak zorundayız, ayrılmak istemediğinizi biliyorum ama yapacak bir şey yok"

Hermione- "haklısın harry"

Harry- "diademi ve yılanı yok etmek için sırlar odasına kim gidecek?"

Hermione- "ben gidebilirim"

Draco- " ben de onunla giderim hem başına bir şey gelmemiş olur"

Harry- "tamam, ikiniz gidin. Köprüyü yıkmak için 3 kişiye ihtiyacımız var."

Luna- "eğer isterse neville ve ben gidebiliriz"

Ginny- "üçüncü olarak da ben gidebilirim"

Harry- "Ginny bana kırıldığını biliyorum sana söylemedim özür dilerim"

Ginny- "hayır sadece biraz üzüldüm o kadar, seninle gelmeme izin vermeyeceksin sonuçta?"

İddia |DraMione|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin