•21•

623 46 295
                                    

"hayatımdan çık tamam mı?! Artık yanında durmak, yüzünü dahi görmek istemiyorum o iki gün bana ne yaşattığının farkında değilsin o lanetler beni sağır edebilir ya da öldürebilirdi!!!"

---------------

Albus- "yılbaşından sonra Hogwarts'a geri döndüğünüz için hepimiz çok sevinçliyiz, umarım bu yılın devamında her şey çok güzel olur. Unutmayın gerçek arkadaşlar birbirini korumalıdır."

Dumbledore bunu Draco'ya bakarak söylediğinde Draco gözlerini kaçırıp kafasını önüne eğdi.

Harry- "Hermione ve Pansy'i çağırmaya gidiyorum o masada kalmaları hiç ama hiç iyi değil"

Ginny- "katılıyorum"

Hermione- "biz geldiiiik"

Pansy- "siz çağırmayınca biz gelelim dedik biliyorsunuz Hermione'nin sıkıntıları var"

Hermione, Pansy'nin omzuna hafifçe vurdu.

Harry- "Neville bir yan tarafa kayabilir misin lütfen?"

Neville- "tabii ki Harry"

Pansy- "kalk oradan Lavender Brown tabii ölmek istiyorsan o ayrı"

Laveder- "VonVon bana buraya oturabileceğimi söyl-"

Ginny- "yalan, kendisi zorla bir kızı kaldırarak oturdu"

Lavender- "Gin!"

Ginny- "bana Gin deme lan adımın kısaltması zaten Ginny"

Pansy- "elimdeki kalemi görüyor musun? Ah kırıldı ne yazık tam da senin gibiydi tepesi sarı"

Hermione- "tepesi sarı..."

Ginny- "ben sana ne dedim lan? Unutacaksın onu, bitti valla gördüğüm yerde gebertirim onu seni 2 gün Bellatrix Lestrange'le aynı odada bırakmış sarı piç"

Pansy- "KALK ORADANNNN!!!!!!!!!!"

Pansy tiz bir çığlık atınca etrafta Hermione'yi arayan Draco oraya döndü ve Hermione'nin yanına doğru ilerledi.

Draco- "Hermione konuşabilir miy-"

Hermione- "al Ginny gördün bekliyorum"

Ginny- "tam ağzımı açacakken söyledin. Şimdi buradan defol yoksa tüm Gryffindor'u toplar başına yağdırır derini yüzer üstüne limon sıkar balığa yediririm!"

Harry- "istenmiyorsun, ayrıca korkağın teki olduğunu söylemeden edemeyeceğim. 2 gün?"

Ronald- "defol? Duydun onu hadi!"

Pansy- "Draco git buradan kusura bakma ama hem bu kadar cani olan hem bana ve arkadaşıma ihanet eden biriyle daha fazla konuşamam"

Draco- "ama Herm-"

Hermione ellerini sertçe masaya koyup kalktı.

Hermione- "2 gün ya, 2 koskoca gün, sen bunun ne demek olduğunu biliyor musun? Ölebilirdim"

Draco-"ama-"

Hermione- "hayatımdan çık tamam mı?! Artık yanında durmak, yüzünü dahi görmek istemiyorum o iki gün bana ne yaşattığının farkında değilsin o lanetler beni sağır edebilir ya da öldürebilirdi!!!"

Draco- "sen bana özür çok güçlü demiştin ve ben bu sabah senin yanına gelip milyarlarca kere özür dilemeye çalıştım affet beni yaptığım aptallıktı"

İddia |DraMione|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin