•25•

533 37 442
                                    

"evet Goyle sizin yerinize o bulanık dediğiniz kişiyi tercih ediyorum"

----------------

Ginny- "Nasıl ya?"

Hermione- "ne nasıl ya?"

Ginny- "kızım salaksın sen yaa"

Pansy- "iyi yapmışsın iyi"

Ginny- "ne halin varsa gör"

Hermione- "öfff"

Ginny- "tamam tamam neyse gidelim bence, ben biraz acıktım"

Pansy- "Ron?"

Ginny- "nerde?"

Pansy- "acıktım deyince Ron geldi aklıma"

Hermione- "VonVon"

Pansy- "döveriz (Mero_Malfoy ile birlikte)"

Hermione- "tımam tımam Mero öyle demesem de döver zaten sevmiyor beni"

Pansy- "tüh"

Ginny- "yav yürüyün hadii"

Hermione- "tamam"

...

Vincent- "ne demek artık bizimle arkadaş olmak istemiyorsun?"

Gregory- "kafası karışmış biraz zaman verelim, bizim yerimize o bulan-"

Draco- "evet Goyle sizin yerinize o bulanık dediğiniz kişiyi tercih ediyorum"

Vincent- "ama neden?"

Draco- "çünkü hem kötü hem de görünüşe göre aptalsınız?"

Gregory- "sana yıllarca kim arkadaşlık etti? Daha doğrusu kibrine kim katlandı?"

Draco- "katlanmasaydın?"

Gregory- "gözündeki değerimizi de öğrenmiş olduk"

Draco- "evet baiiiyyyy"

Vincent- "gelin hadi gidelim"

Blaise- "siz gidin"

Draco- "sen de git yalnız kalmak istiyorum"

Blaise- "konuşalım giderim"

Vincent- "tamam biz bahçedeyiz"

Blaise- "onlar gittiğine göre konuşabiliriz?"

Draco- "buyur?"

Blaise- "Draco ben Snape'le aynı taraftayım"

Draco- "evet bunu başından beri biliyorum? Ölüm yiyensiniz başka bir şey yoksa?"

Blaise- "Draco biz onların tarafında değiliz!"

Draco- "anlamadım?"

Blaise- "hani az önce Gregory dedi ya yıllarca katlanmak falan diye ben senin yanında ölüm yiyensin diye duruyordum"

Draco- "nası?"

Blaise- "bak şimdi benim annem ve babam yıllarca Ölüm Yiyendi taa ki Voldemort güç kaybedip öldüğü sanılana kadar, işte o zaman ailem kendilerini işlerine vermişler ve uzun süre Voldemort'u unutmak için uğraşmışlar o geri döndüğünde ise ailemi onu kurtarmaya çalışmadıkları için ihanetle suçlayıp işkence etmişler ama ailem bir şekilde onu inandırmış ve onlara bu kadar acı çektirdiği için kin beslemeye başlamışlar daha sonra ölmek pahasına da olsa Voldemort'tan aldıkları bilgileri yoldaşlığa ulaştırıyorlar ben seninle bu yüzden arkadaş gibi davranıyordum biliyorsun ailen ölüm yiyen ve senden çok şey öğrendim şimdiye kadar ama senin gerçekten ölüm yiyen olmadığından emin olduktan sonra sana bunları söylemeye karar verdim"

İddia |DraMione|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin