•23•

580 36 301
                                    

"Aynısından bende de var"

-------------------

Nyphadora- "ne oldu Harry?!"

Harry- "açıklamaya vaktim yok koşun"

Hermione- "tamam"

Hermione ve Nyphadora koşarak Harry'i takip etmeye başladı ve geldikleri yere ulaştıklarında Hermione olayın olduğu yere doğru koştu.

Hermione- "ne oldu!"

Nyphadora- "hastane kanadına götürün!"

Hermione- "aptal!"

Draco- "hak etti! Ne yapayım?"

Hermione- "ölüyor! Ölmeyi mi haketti? ÇABUK HARRY RON KALDIRIN"

Draco- "kusura bakma ama bana se-"

Hermione- "duymak istemiyorum! O aptal bahanelerin ya da ne yaptığı beni ilgilendirmiyor benden uzak dur psikopat"

Draco- "bir dakika dinle?"

Hermione- "dinliyorum?"

Draco- "beni tehdit etti ne yapabilirdim başka"

Hermione- "bu mudur? Bu mu çocuğun kanlar içinde kalmasının sebebi? Ya da ben söyleyeyim sinirlerin bozuldu ve karşına çıkan ilk kişiyi öldüresiye dövdün?"

Draco- "H-hayır"

Hermione- "eğer öyle olmasaydı büyüyle saldırırdın ama psikopat olduğun ve önüne çıkan ilk şeye vurmak ya da zarar vermek istediğin için onu bu hale getirdin!!!"

Draco- "iyi de-"

Hermione- "İYİ DE NE? NEEEE? APTALSIN SEN APTAL APTALI GEÇTİM PSİKOPATSIN AİLENİN SANA YILLARCA YALAN SÖYLEDİĞİNİ VE KENDİNİ, AİLENİ TAMAMEN SAFKAN SANDIĞIN İÇİN KARŞINA ÇIKAN İLK KİŞİYİ ÖLDÜRESİYE DÖVDÜN HEM DE BEBEKLİK ARKADAŞINI PANSY SİZİ AYIRMAYA ÇALIŞTIĞINDA KIZIN KOLUNU DA MORARTMIŞSIN SADİST!!!!!!!!!!!!"

Hermione Sadist dedikten sonra Draco'ya tokat atıp çocuğa yardıma gidince Draco koşarak lavabonun oraya gitti.

Draco- "LANET OLSUN HAKLI!!!!"

Gregory- "Orospu çocuğu! Blaise ölüyor! Katil misin lan sen? Şerefsiz psikopat"

Draco- "defol"

Gregory- "sen!-"

Draco- "DEFOL YOKSA AYNISINI YAPARIM!"

Gregory- "tamam, sakinleşelim sonra konuşalım yoksa şuracıkta boynuna yapışacağım haberin olsun"

Goyle gittikten sonra Draco yumruk yaptığı elini yarım saat dövüşmeden sonra açtı ve parmaklarındaki kanı temizlemeye başladı.

Nyphadora- "selam?"

Draco- "yalnız bırak beni"

Nyphadora- "ikimiz de biliyoruz ki şu an anlatacak birinin olmasına çok ihtiyacın var ve o kişinin Hermione olmasını çok isterdin ama şu an o pek de mutlu gözükmüyor yani benden başka kimse yok"

Draco- "neyi anlatayım psikolojik rahatsızlığımı- aaa çok pardon psikolojik aptallığımı mı?!"

Nyphadora- "anlat bakalım psikolojik "aptallığın" ne?"

Draco- "sinirlendikçe bir şeylere vurasım geliyor kendimi tutabileceğimi de biliyorum ama bunu yapımca üç saniyelik rahatlayıp ne yaptım ben diye başka bir şeye vuruyorum sonra tekrarlanıyor ama kendimi de tutabiliyorum ç-çok-çok saçma"

İddia |DraMione|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin