•14•

1.1K 61 63
                                    

"DE-FOL GİT?! Nesini anlamadın defol"

--------------------

Pansy- "Hermione kalk artık kahvaltıyı kaçırdın en azından Draco sana ayırdı biraz. Hem ders de başlayacak kaçırdın bak"

Hermione- "uykum varr"

Pansy-"kalk gerizekalı"

Hermione- "neden?"

Pansy- "adamı öpüyorsun ama sevgili olmuyorsun!"

Hermione- "onu demedim niye kalkıyım dedim niye gerizekalıyım değil"

Pansy- "inek Hermione'ye ne oldu"

Hermione- "değişti"

Pansy- "saçmalama kalk hadi"

Hermione- ofladı "kalktım nereye hiç derse giresim yok hadi başka bir yere gidelim"

Pansy- "sandığımdan daha da farklısın son 14 gündür"

Hermione- "ee?"

Pansy- "bu akşam yılbaşı gecesi var"

Hermione- "o zaman ders yok?"

Pansy- "evet yok"

Hermione- "tamam iyi o zaman nereye?"

Pansy- "kızım balo var balo"

Hermione- "Draco'yla gelmicemm"

Kafasını yastığa koydu.

Pansy- "Draco zaten Astoria Greengrass'la gidiyor"

Hermione- "neeeeeee??????!!!!!"

Pansy- "sen zaten onunla gitmicem dedin neden kızıyorsun ki?"

Hermione- "niye onunla gidiyor ne zaman tekrar sevgili oldular? Draco bana neden anlatmadı?"

Pansy- "son 5 gündür ikisini Draco bizimle olmadıkça yan yana görüyorum ayrıca sana ne kızım? Sevgilisi misin değil misin karar verseydin"

Hermione- "siktir. Draco aşırı karaktersiz, sevgilisinden ayrıldığı an bana çıkma teklif etti ben kabul etmeyince de ona geri döndü"

Pansy- "iyi tamam balo için gelmiyorsan Ginny'le hazırlanacağım ben baaayyy"

Hermione- "durdurdurdurdurrr ben de geliyorum"

Pansy- ":D hadi gel"

Birlikte büyük salona gittiler. Yolda, Draco ve Astoria'yla karşılaştılar. Draco el sallamak için elini kaldırırken Hermione'nin bakışını gördüğü için elini tekrar indirdi.
.
.
.

Hermione- "Ginnyyy!!! Ben ne giyeceğim yardım et"

Ginny- "tamammm sakin yaparız bir şeyler, Pansy'nin tanıdığı bir terzi varmış o buraya tüm

Hermione- "kızııım mavi olana bakkk"

Hermione- "kızııım mavi olana bakkk"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
İddia |DraMione|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin