"Belki dedim evet değil!"
---------------
Ginny- "Hermione nereye gittin yanımdan koşup arkandan da seslendim dinlemedin?"
Hermione- "Draco benim yüzümden ölüyordu da o yüzden"
Ginny- "o Draco diyen ağzını yırtarım o kalpsiz canavarı neden kurtardıysan? Anlat dinliyorum?"
Hermione- "siz dışarıda karın altında eğlenirken ben içeri girmiştim ya hani işte o zaman bu yanıma geldi bana onu affetmem için adeta yalvardı"
Luna, Ginny ve Pansy- "Draco Malfoy?!"
Hermione- "evet, bir de şey dedi istediğini yaparım ben de yapmayacağını bildiğim için o burunsuz veledin karşısına çık ve ben bu kızı seviyorum gibi şeyler söyle dedim çocuk sözümü bitirmeden gitti"
Pansy- "kıymetini bil seviyor bu çocuk seni"
Hermione- "sonra ben profesör Dumbledore'a söyledim bunu, onunla, Tonks'la, Lupin'le, Deligözle ve yoldaşlıktan birkaç kişiyle birlikte oraya gittik bana Draco aman Malfoy'u alıp dönmemi söyledi biraz önce onlar da geldiler galiba"
Ginny- "affettin mi? Bu kadar mı gururun tüh sana yazıklar olsun seni büyütürken verdiğim emeklere"
Pansy- "kskejdjsıwbdkwobs"
Luna- "ben ondan bunu beklemezdim"
Hermione- "ben de gerçekten yapacağını bilsem söyler miydim öyle bir şeyi?"
Pansy- "biraz gururun varsa affetmemeni tavsiye ederim şahsen bana gidip su bile getirmeyen çocuk senin için bunu yaptıysa ben bir daha asla onunla konuşmayacağım"
Ginny- "ikinci kısım hariç hepsi doğru gururlu ol biraz"
Nyphadora- "biz geldik"
Harry- "Sirius?"
Sirius- "hoş buldum ama önce sizinle konuşmamız gerekiyor biliyorsunuz hala aranıyorum bu yüzden daha tenha bir yerde konuşalım kim geliyor"
Hermione- "ben kalıyorum"
Nyphadora- "ben de kalıyorum kalanınız gitsin biz burada Hermione'yle kız kıza vakit geçireceğiz"
...
Blaise- "Draco ne oldu? Sonunda hallettin mi sana ikinci şansı vermesi için kandırdın mı o aptalı?"
Draco- "sakın! Sakın dedim! Ona aptal dersen karşında beni bulursun ayrıca bir daha yalan yok anladınız mı?"
Gregory- "Draco da salak çıktı"
Draco- "haklısın ilk başta o kıza yalan söylediğim için ben tam bir salağım şimdi beni yalnız bırakın"
...
Nyphadora- "ne oldu anlat bakalım dinliyorum"
Hermione- Detaylara girmeyerek anlattı.
Nyphadora- "aptal kuzen;)"
Hermione- "aptalın teki"
Nyphadora- "bak ne diyeceğim ben onun annesini tanırım tabii ki benim annemin anlattığı kadarıyla, o kadın karşısında kim olursa olsun iyilik dağıtan biriymiş ve daha sonra Malfoy ailesinin oğlu Lucius'la tanışmış yıllar geçtikçe ondan acımasızlığı öğrenmiş ama içinde hala biraz da olsa iyilik varmış aslında annesi, benim annemin hep yanındaymış ama o Lucius denen korkakla tanıştıktan sonra kan statüsünü çok dikkate almaya başlamış benim annemin annesi ve babası da bunlara bağlıymış hem de kızlarını sürgüne yollayacak kadar eğer Narcissa annemin anlattığı gibi biriyse ailesine annem sürgüne gönderildiği zaman engel olmadığı için sürekli kızıyordur ve eminim ki oğlunun bu statülere uymasına izin vermemeye çalışıyordur ve aynı zamanda iyi biri olmasına Vak Vak"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İddia |DraMione|
FanfictionKüçük bir iddia, küçük bir bina değişikliği ama büyük sorunlar. Ve biraz da aşk (Başlangıç ve Final diye 1. ve 15. bölümler var eğer kısa hikaye okumak isterseniz onların arasını okuyabilirsiniz okuyucumun isteğiyle devam etmek istedim eğer uzun bul...