•1• (Başlangıç)

4.2K 104 373
                                    

Kitabın tamamını size hediye ediyorum ejejhdjrndn; Mero_Malfoy

Ron'un Hermione'ye büyücü satrancında sen beni geçemezsin demiş olması Hermione'nin sinirlerine dokundu ve bir iddiaya girdiler...

(Başlangıç ve Final diye 1. ve 15. bölümler var eğer kısa hikaye okumak isterseniz onların arasını okuyabilirsiniz okuyucumun isteğiyle devam etmek istedim eğer uzun bulursanız sadece 15'e kadar okuyabilirsiniz ❤️❤️❤️)

...

"Pis bulanık kendi binanda kalsan olmazdı sanki"

...,,,...,,,...,,,...,,,...,,,...,,,...,,,...,,,...,,,...,,,..

Her şey Ron'un Hermione'nin büyücü satrancını kötü oynadığını söylemesiyle başladı.

Hermione-"hey çocuklar yine mi büyücü satrancı oynuyorsunuz sene daha yeni başladı oynamak için bir sürü vaktiniz var birazcık kitap okuyalım ki derslerde başarılı olun"

Ronald- "geleli daha bir gün oldu Hermione, daha birinci sınıflar binalarına yerleştirilmedi bu akşam olacak, çalışmaktan başını kaldırıp bizimle satranç oynamalısın hem sana oynamayı da öğretirim"

Hermione- "bana mı? Sen mi? Şaka mı yapıyorsun Ron herkes her konuda senden daha başarılı olduğumu biliyor değil mi Harry"

Harry- (fırtına öncesi sessizliği)

Hermione- sanki ağlamış gibi "Harry!"

Harry- "At e7'ye. Hermione kusura bakma ama her konuda değil Ron satrançta senden daha iyi"

Uzun bir süre sessizlik oldu ve sessizliği bozan Hermione.

Hermione-"iyi o zaman Ronald 5 tur büyücü satrancı oynayalım yenilen bir ceza alsın tıpkı bir iddia gibi"

Harry- "hakem benim ama önce cezayı belirleyin"

Ronald- "hmm bu akşam birinci sınıflar binalarına yerleşecek değil mi? Kaybeden kişi profesör Dumbledore'a (okul zamanında geçtiği için Dumbledore ve daha bir çok kişi daha ölmedi) sorup yalvarsın ve seçmen şapkayı zorla da olsa tekrar taksın"

Hermione- "bana uyar eninde sonunda kaybedeceğin için bu arada bence kaybeden kişi değil kazanan kişi profesöre söylesin çünkü profesör bir söz verdiğini ve tutması gerektiğini düşünür ve kesin kabul eder"

Ronald- "kabul ama yenileceğin için üzgünüm Hermione"

Hermione- "ben seni yeneceğim için mutsuz değilim Ronald"

Harry-"o zaman turnuvamsı oyun başlasın"

___________________________
30 Dakika Sonra
___________________________

Ronald- "4-1, evet Hermione bu kadar hızlı yendiğim için teşekkürler"

Hermione Ron'un yüzüne bakmadan ortak salona çekip gitti. Saat akşam 18.00'a doğru geliyordu Harry ve Ron hala satranç oynuyorlardı. Hermione çok utanacağını bile bile yanlarına gitti hafiften büyücüler ve cadılar yemek salonuna gelmeye başlamışlardı.

Hermione- "hadi Ron, profesör Dumbledore'a söyle de daha fazla utanmayayım söylemeden gidip yapamam imkansız"

Ronald- "tamam Hermione hadi gidelim"

Harry- "hey beni de bekleyin! Ben ne zaman bu arkadaş grubumuzda takılmayan kişi haline geldim?" (takılmayan kişi; umursanmayan, geç kaldığında beklenmeyen gibimsi)

İddia |DraMione|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin