•4•

1.8K 93 215
                                    

"Muggle ailen sana insanların eşyalarına dokunmaman gerektiğini söylemedi mi?"

...,,,...,,,...,,,...,,,...,,,...,,,...,,,...,,,...,,,...,,,..

Draco- "seni ilgilendirir mi görmek istiyorsan o ayrı"

Hermione kızardı ama belli etmemek için tepkisini bozmadı, bozmamaya çalıştı diyelim.

Hermione- "b-ben mi? Çok komiksin"

Draco- "çok mu komiğim?" yüzüne o pezevenk gülüşü tekrar yerleşmişti

Hermione kesin kesin dermiş gibi Draco'nun yüzüne baktı o sırada Draco üstündeki cüppesini çıkardı üstünde gömleği vardı tabii ki.

Hermione- "iyi o zaman ben gidiyorum"

Draco amacına ulaştığı için bu sefer dişlerini göstererek pezevenk gülüşü yaptı. Hermione ayağa kalktı ve yürümeye başladı arkasından birinin onu gözetlediğini biliyordu muhtemelen gitmemi bekliyordur diye düşündü ve arkasına bakmadan merdivenlerden çıkıp kızlar yatakhanesine geldi ve evet gördüğü manzara mükemmeldi bir elinde yumurta, diğer elinde toz şeker, diğer kızın elinde çakmak, süt şaşırmış mıydı? Asla.

Hermione- "heyy ne yaptığınızı sanıyorsunuz?"

Kız 1- "sana ne bulanık?"

Kız 2- (biraz salak biri) "ona ne mi? Kızın yatağının ağzına suçtık?"

Kız 3- "kapa çeneni Regini"

Kız 2- "hım tamam o zaman"

Kız 1- "aslında bunu fark etmeden yatağa girmen gerekiyordu ama fark ederek girdin tüh artık bu şekilde yatacaksın. Umarım beğenirsin kekimizi"

Hermione henüz bir şey yapmamış oldukları yastığını aldı ve tekrar odadan çıktı. Ortak salona geldiğinde elinde kitap bulunan bir Draco görmeyi tahmin etmiyordu.

Draco- "küçük çaresiz kimseye sataşmayan Hermione Granger'a yine sataşmışlar. Ne oldu küçük kız yatağında şişman Debby mi yatıyor?"

Hermione- "komiksin dedik de, espri programı yapmana gerek yoktu." Draco'nun yaptığı espriden iğrenmişcesine baktı "Her neyse görüşürüz Malfoy"

Hermione son kelimesinden sonra kapıya doğru yönelmişti. Draco onun gidip Gryffindor evinde yatacağını biliyordu bu yüzden.

Draco- "gidemezsin binamızdan 1 puan bile kırdırmana izin vermeyeceğim"

Hermione- "iyi o zaman Malfoy sen git benim yumurta ve şeker karışımlı kek yapılmaya çalışılmış yatağımda yat ve ben de senin yatağında" (aman tanrım niye böyle bir şey söyledim ki yanlış anlayacak diye düşündü)

Draco- "yatağımda yatmak istiyorsan ben varken de yatabilirsin Granger eğer ben yokken yatmak istersen de olur ama etrafındaki çocukların seni yiyip yemeyeceğine emin değilim"

Hermione- "ne yapmam gerekiyor şu an peki akıl küpü?"

Draco- "git ve yatak örtünü değiştir çok zor sanki"

Hermione- "hayatında hiç yatak örtüsü değiştirmediğine yemin edebilirim, ki zaten yeni yatak örtüsünü nerden bulacağım?"

Draco- "dolapların birinden bul işte"

Hermione- "peki"

Hermione elindeki yastığıyla odaya geri döndü ve yatak örtüsünü yataktan çıkardı ve dolapları karıştırdı, en üst katta bir tane vardı ve evet boyu yetişmiyordu. Oraya bir sandalye çekti ve üstüne çıktı uzanmaya çalışırken ayağı kaydı ve düştü acıyla çığlık attı çok sesli değildi ama Pansy'nin uyanmasına yetti.

İddia |DraMione|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin