"Pis bulanık burada rahat edeceğini sanıyor galiba"
...,,,...,,,...,,,...,,,...,,,...,,,...,,,...,,,...,,,...,,,..
Ginny- "Hermione kalk hadi bugün yeni hayatının ilk günü"
Hermione- "kabus değildi, değil mi?"
Ginny- "maalesef Hermione"
Hermione- "kalkıp eşyalarımı götürmeye başlayayım dün yemekten sonra profesörün odasına gidip şifreyi öğrendim safkan'mış, inanabiliyor musun? İğrenç"
Ginny- "yapacak bir şey yok Hermione bu insanlar böyle"
Hermione- "haklısın"
Hermione Slytherin cüppesi giymişti aslında üzerine yakışmadığı söylenmezdi ama gerçekten iğrenerek bakıyordu, eşyalarını toplayıp zindanlara doğru yola koyuldu. Salonda hiç kimsenin olmamasını dileyerek şifreyi söyledi.
Hermione- "safkan"
Draco- "ne var bulanık"
Hermione arkasından gelen sesle irkildi.
Hermione- "biliyorsun Malfoy ben sana ya soyadınla ya da moron diye seslenirim safkan olarak değil. Ve yine bildiğin gibi sana safkan diye seslenmem sana karşı her ikisinden de büyük bir hakaret olur"
Draco hiçbir şey söyleyemeden Hermione açılan geçitten geçti, içeri girdiğinde herkes ama gerçekten Slytherin'de olan herkes oradaydı ağızlarında flüt ellerinde gitar önlerinde piano varmış gibi şarkı söylüyorlardı "Hoş Geldin Bulanık" diyerek. Hermione yukarıya baktığında Bulanıklar berbat yazılı balonlar gördü balonların birinde B diğerinde U ve geri kalanı bulanık olacak şekildeydi. Hermione asla ağlamamaya yemin etmişti.
Hermione- "benim elimde olmayan bir şey için üstüme bu kadar gelip kutladığınız için teşekkür ederim fakat zaten bundan dolayı hiçbir utancım da yok beni hiç incitemiyorsunuz. Şimdi izninizle yatakhaneye gidip eşyalarımı yerleştirip daha sonra derse gideceğim. Teşekkürler."
Blaise- "ya geçmene izin vermezsem bulanık?"
Hermione- "ben de diğer taraftan geçerim Zabini"
Blaise- "geçemezsin gördüğün gibi önün kapalı hiç kimse geçmene izin vermeyecek"
Hermione- "tamam, peki ben de buraya oturup beklerim"
Blaise- "oturamazsın burada senin oturabileceğin bir koltuk yok hepsi asiller için"
Hermione asasını çıkardığında Blaise yutkundu ama Hermione ona lanet göndermek yerine valizinin üstüne oturdu.
Draco- " pis bulanık burada rahat edeceğini sanıyor galiba, evet bulanık Zabini de o konuya gelecekti aslında burada oturabileceğin koltuk da yok yer de seni dışarı alalım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İddia |DraMione|
FanfictionKüçük bir iddia, küçük bir bina değişikliği ama büyük sorunlar. Ve biraz da aşk (Başlangıç ve Final diye 1. ve 15. bölümler var eğer kısa hikaye okumak isterseniz onların arasını okuyabilirsiniz okuyucumun isteğiyle devam etmek istedim eğer uzun bul...