•7•

1.6K 77 325
                                    

"Bana bunu yaptırdığına inanamıyorum"

--------------------

Draco- "Merhaba ben Malfoy, Draco Malfoy ve size bir konuşma yapmak istiyorum... Öhm ben yıllardır tam bir aptal gibi davranıyordum ve ben bugün farkına vardım ki kan ayrımı yapmak gerçekten tam bir aptallıkmış, etrafta safkanlar herkesten daha üstün diye gezmek de öyle. Bulanıklara iğrenç, melezlere aptal, ve muggle doğumluları kabul eden safkanlara da hain dediğim için de her birinizden tek tek özür diliyorum. Afiyet olsun"

Herkes sessiz bir şekilde yerine sabitlenmiş gibi kıpırdamıyordu sessizlik Draco'nun, Hermione'nin yanına gitmesiyle sonlandı.

Draco- "Bana bunu yaptırdığına inanamıyorum. Sırf iddiayı kaybettim diye bunu yaptırdığın için herkese yalan söyledim senin yüzünden"

Draco bunu herkesin duyacağı şekilde söyledi ve herkes bir oh çekti Draco'nun bu kadar değişmesi saçmalık olurdu çünkü. O sırada Draco ilerleyip dışarı çıktı Hermione de arkasından ilerledi.

Hermione- "böyle anlaşmamıştık Malfoy"

Draco- "anlaştığımızı hatırlamıyorum sen bana oku dedin ben de okudum gerçek olmadığını söyleme demedin"

Hermione- "demedim de anlamış olman gerekirdi?"

Draco- "anladım ama işime gelmedi ;)"

Hermione- "işine gelmemişmiş"

Draco- "şimdi önümden çekilirsen ortak salona gitmek istiyorum"

Hermione- "nereye gittiğini sormadım önümden çekilir misin desen çekilirdim"

Draco- "bilmek istersin belki bir şeyler yapmak için gelirsin"

Hermione- "defol"

Draco, sırıtarak Hermione'nin yanından geçip gitti. Hermione de yemek salonuna geri döndü ve Pansy'nin yanına oturdu bir eli çatalda diğer eli yanağında yemeğiyle oynamaya başladı.

Pansy- "Hermione tek günde yaptın ya şu işi helal olsun sana yaa çok teşeğgür eredrim"

Hermione- "teşekkür ederim demeye çalıştın galiba önemli değil" güldü

Pansy- "sana ne oldu kızım" dedi çünkü yüzündeki buruk bakışı anlamıştı

Hermione- "yok bir şey uykum var"

Pansy- "o piç Draco bir şey dedi demi? Ümüğünü sıkarım ben onun"

Hermione- "yok öyle bir şey uykum var sadece"

Pansy- "uykun varsa birlikte ortak salona gidelim ben Ron'la sonra görüşürüm"

Hermione- "git görüş Ron'la ben kendim giderim"

Pansy- "tamam o zaman gece 6'da buluşuruz görüşürüzz"

Hermione- "ne yapacaksınız 6'ya kadar"

Pansy- "ne kadar ayıp sorulur mu! Şaka şaka gün batımını ve doğumunu izleyeceğiz"

Hermione- "profesörlere yakalanmayın"

Pansy- "yakalanmayız merak etme ama burada 1 saniye daha durursam değil güneşin batışını doğuşunu bile kaçıracağım"

Hermione- "git artık o zaman"

İddia |DraMione|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin