"Bulanık bugün de yemeğe gelmiş ve benim yerime oturuyor, ah modaya ayak uydurmuş ve eteğini düzeltmiş ben de bunun eteği niye dizlerine kadar diyordum"
...,,,...,,,...,,,...,,,...,,,...,,,...,,,...,,,...,,,...,,,..
Hermione tam Gryffindor masasına doğru ilerlerken profesör McGonagall'ın ona gözü ile Slytherin masasını gösterdiğini gördü ve yönünü değiştirdi Harry'lere üzgün yüz yapıp Slytherin masasına oturdu.
Slytherin'den bir kız- "canım bulanıkcım dolu orası kalk hadi kalk"
Hermione- "peki"
Hermione kalkıp Pansy'nin yanında boş bir yer olduğunu görünce oraya doğru ilerledi ve oturdu.
Pansy- "eteğini mi yakmışlar konuşurlarken duydum"
Hermione- "evet, çok kısa görmedin mi?"
Pansy- "ben de kesmiştim zaten fazla uzun geliyor dize kadar"
Hermione- "hiç fark-"
Draco- "bulanık bugün de yemeğe gelmiş ve benim yerimde oturuyor, ah modaya ayak uydurmuş ve eteğini düzeltmiş ben de bunun eteği niye dizlerine kadar diyordum"
Draco bacak kesiyor he
Hermione- "oturacak başka yer yok Malfoy gidip başka arkadaşlarınla oturursan sevinirim"
Draco- "pardon? Dağdan gelen ağlak bulanık bağdaki safkanı mı kovuyor"
Hermione- "bak Malfoy bana bir daha bulanık dersen"
Draco- "pis bulanık"
Hermione- "yemekten yarım saat sonra -tabii yerse- Hagrid'in kulübesinin önündeki düzlüğe gel"
Hermione bunu çok sesli söylemediği için Goyle, Zabini ve Parkinson duymuştu. Ronald bir şey olduğunu anlayıp Hermione'nin yanına gitti, gittiğini gören Harry de cabası.
Ronald- "ne oldu Hermione?"
Hermione- "akşam Malfoy'la görüşeceğiz izlemek için gelebilirsiniz tabii, götünün üstüne düştüğünü görmek hoşuma gider"
Gregory- "sana da küfür bulaşmış bizden küçük bulanık"
Harry- "akşam senin kazanacağını en iyi arkadaşları bile biliyor hadi gel Hermione buradan gidelim"
Hermione, Harry ve Ron oradan hızlıca uzaklaşıp 30 dakika önce Hagrid'in kulübesinin önündeki düzlük alana geldiler Hermione çok yetenekli bir büyücü olduğu ve bir sürü büyü bildiği için yenilme ihtimali yoktu ama diğer yandan Draco, kara büyülerle büyüyen çocuktu, ne yapacağı belli olmazdı.
nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Draco- "ben de düşünmüştüm ki kendi çağırdığı düelloya gelmez"
Pansy, Goyle ve Zabini de gelmişti başka kimse yoktu demek ki insanları çağırmaya uğraşmamıştı ve gidip büyü ezberlemişti.
Hermione- "hadi o zaman. Harry, Ron ne olursa olsun karışmayın"
Harry ve Ronald- "tamam Hermione"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İddia |DraMione|
FanficKüçük bir iddia, küçük bir bina değişikliği ama büyük sorunlar. Ve biraz da aşk (Başlangıç ve Final diye 1. ve 15. bölümler var eğer kısa hikaye okumak isterseniz onların arasını okuyabilirsiniz okuyucumun isteğiyle devam etmek istedim eğer uzun bul...