THE STRANGER

674 41 0
                                    

POV Diana

Hier zit ik dan in de Middle Of Nowhere. Huilend op een stoep randje.

'Heey, meisje waarom huil je?' Vraagt een jonge met krullen en komt naast mij zitten. 'Ow nee, nergens. Het is niet belangrijk.' Zeg ik snikkend.

'Jawel ik zie het toch. En trouwens ik ben Ashton, Ashton Irwin.' Zegt hij en steekt zijn hand uit. Ik neem zijn hand en stel mezelf voor. 'Diana, Diana Black.' Zeg ik op dezelfde manier.

We schieten beide in de lach. 'Wat is er eigenlijk gebeurt?' Vraagt hij nadat hij is uitgelachen.

'Ik woon sinds vandaag in Australië. En nu kom ik er pas achter dat we bij een of andere wijf gaan wonen. Waarvan ik de naam niet eens weet.' Zeg ik dan zacht.

'Aah, Kom hier.' Zegt hij terwijl hij zijn armen spreid. Ik met eerst lachen maar knuffel hem dan terug.

'Ik denk dat je naar je vader toe moet gaan en dat hij je alles uitlegt.' Fluisterd hij dan in mijn oor. Ik knik en sta op.

'Mag ik misschien je nummer, want ja ik ken je niet lang. En ik denk dat we wel vrienden kunnen worden.' Zeg ik moet een grinnik.

Hij krijgt meteen een grote glimlach op zijn gezicht en knikt. Ik geef hem mijn telefoon en hij heeft die van hem aan mij.

'Misschien kunnen we morgen pizza eten ofzo. En naar de bios.' Zegt hij dan vrolijk. 'Klinkt leuk. We spreken wel af via de telefoon.' Zeg ik terwijl ik al richting mijn nieuwe huis loop en naar hem zwaai. Hij zwaait terug.

Evenlater bel ik aan bij mijn nieuwe huis. De vrouw met blonde haren doet weer open. 'Sorry, sorry, sorry ik wou je niet kwetsen.' Zegt ze meteen. 'Maakt niet uit maar kunnen jullie het astublieft aan mij uitleggen.' Ze knikt. 'Laat me maar eerst voorstelen. Ik ben Liz.' Zegt ze vrolijk terwijl ze haar hand uitsteekt.

'Diana, Diana Black.' Zeg ik ook een beetje vrolijk.

We lopen de woonkamer binnen en mijn vader komt meteen mijn kant op en knuffelt mij. 'Sorry schat. Ik was gewoon bang dat je dan niet mee zou gaan.' Zegt hij terwijl hij mij in een knuffel trekt.

Nadat ze hebben uitgelegt hoe ze elkaar ontmoet hebben trilt mijn telefoon. U heeft 1 nieuw bericht. Staat er op mijn scherm. Ik open het en meteen zie ik dat het van Ashton komt.

'Heey ik kom je morgen om 5uur op de plek waar we elkaar hebben ontmoet halen. X Ash'

'Ja, ik zal er zijn. Tot morgen! X Dia'

En met dat sms'je sluit ik mijn telefoon af.

'Hier is je nieuwe broer.' Zegt mijn vader terwijl hij de woonkamer weer in komt lopen met een jonge achter hem aan.

My New Brother. { Luke Hemmings And Ashton Irwin}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu