NOT READY

401 29 11
                                    

POV Diana

Ashton geeft mij voorzichtig kusjes in mijn nek en gaat steeds een beetje omlaag. Op een gegeven moment is mijn shirtje bijna uit. 'Ash stop. Ik ben er nog niet klaar voor.' Fluister ik.

Direct komt Ashton omhoog. 'Ik doe niks wat jij niet wilt, Darling.' zegt hij lief waarna hij zijn lippen op de mijne drukt. Ashton is de beste vriendje ooit. Nog nooit heb ik zo'n jonge ontmoet. 'Waar denk je aan?' vraagt Ashton als hij ziet dat ik een beetje afwezig ben. 'Aan jou.' zeg ik met een grote glimlach. 'I love You babe.' fluistert hij in mijn oor. 'I love You more.' fluister ik terug. Meteen instaat er ook een glimlach op zijn gezicht.

+_+

'babe, kom ik breng je naar huis het is al laat.' Zegt Ashton terwijl hij opstaat. 'Maar ik wil bij jou blijven.' zeur ik. Ashton giechelt en tilt mij over zijn schouder. Eve later zet hij mij neer in zijn auto en stapt,dan zelf ook in.

'Heey Diana hoe was het?' vraagt Liz in de deuropening. Ik glimlach naar haar. 'Leuk.' zeg ik terwijl ik mijn hand uitsteek. Om 1 van mijn vingers zit de ring die ik van Ashton heb gekregen. 'Jullie zijn toch niet verloofd?' Vraagt Liz geschrokken. Ik en Ashton schudden lachend onze hoofden. 'Nee Liz. We zijn nu officieel een stel.' zegt Ashton blij. Ik knik ook vrolijk. 'Awh wat leuk. Kom ik zet thee. Luke is ook al thuis. Roepen jullie hem even?' vraagt Liz weer vrolijk. Ik knik en loop samen met Ashton naar boven.

Ik klop eerst op de deur en hoor dan een zachte binnen. 'Lukey kom je. Liz heeft thee gezet?' vraag ik. Luke staat op en knikt.

'Zo hebben Lauren en Calum nog iets gedaan?' vraagt Ashton aan Luke. Luke schud zijn hoofd, maar ik zie dat hij iets verborgen houd

My New Brother. { Luke Hemmings And Ashton Irwin}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu