POV Diana.
'Schat opstaan.' Fluistert Ashton in mijn oor. 'Ja,ja ik ben al wakker.' Mopper ik. Ashton grinnikt en loopt naar beneden.
'Goedemorgen.' Zegt Lauren vrolijk als ik in de keuken sta. 'Goedemorgen Lau.' Zeg ik terwijl ik haar knuffel. Ze grinnikt en eet verder.
'Wat wil je eten, madame.' Zegt Ashton kakkerig. Ik grinni en denk na. 'Een tosti.' Zeg ik vastbesloten.
'Komt eraan.' Grinnikt Ashton.
'Het is verrukelijk Ashy.' Zeg ik terwijl ik van mijn tosti geniet. 'Ja natuurlijk ik heb het aangeraakt.' Zegt hij eigenduk, waardoor ik grinnik.
★
'Wat gaan we vandaag eigelijk doen?' Vraag ik nieuwsgierig. 'Misschien kunnen we naar Calum toe. Ik heb hem allang niet gezien. Tenminste als jij het ook wil?' Vraagt Ashton. 'Ja , leuk. Maar mag Lauren ook mee. Dan is er tenminste iemand waar ik ondertussen mee kan kletsen.' Vraagt ik met een puppy lip.
'Oke mevrouw voor deze keer mag het. Ik stuur Calum wel een berichtje.' Lauren en ik beginnen te juichen. Ashton doet grinnikend zijn vingers in zijn oren.
♥
'Er is nog een vriend bij Calum. Vinden julle het erg?' Vraagt Ashton nadat hij een berichtje erug heeft gekregen. We shudden onze hoofden. 'Wij gaan ons klaarmaken.. ' Zeg ik terwijl ik Ashton een kusje geef. Hij knikt en kijkt naar de tv-scheem.
★
'Meiden jullie zien er al ongelovelijk knap uit. Waar is dit dan nog voor nodig.' Vraagt Ashton. Ik grinnik even. 'We willen nog knapper worden.' Zeg ik met een serieuze stem. Ik haal de borstel voor de laatste keer door mijn haren en loop naar Ashton toe. 'Ik hou van jou.' Fluistert hij in mijn oor terwijl hij me knuffelt. 'Ik hou meer van jou.' Fluister ik terug.
♥
Evenlater zitten we samen in de auto. Lauren ziet er best wel gestrest uit. 'Heey, Lauren wat is er. Waarom ben je zo nerveus?' Fluister ik in haar oor zodat Ashton het net hoort.
'Ik vind Calum héél mischien leuk leuk.' Fluistert ze in mijn oor. Ik kijk haar met grote ogen aan.
JE LEEST
My New Brother. { Luke Hemmings And Ashton Irwin}
Fiksi PenggemarDiana is een 16 jaar oud meisje. Bruine haren en blauwe ogen. Haar vader en moeder zijn gescheiden. Diana' moeder kan niet voor haar zorgen, daarom woont ze met haar vader. Op een dag besluit haar vader om te verhuizen. Niet naar een andere stad. N...