POV ASHTON.
Evenlater zitten we in de auto. Opweg naar Diana' huis. 'Vond je het leuk vanavond?' Vraag ik aan haar terwijl ik mijn hand op haar been leg.
'Ja, het was echt geweldig. Dankje wel!' Roept ze met een enorme glimlach. Ik aai over haar been en ze legt haar hand op de mijne. Ik kijk eventjes naar haar en let dan weer op de weg.
'Zo prinses we zijn er.' Zeg ik terwijl ik mijn auto voor het huis parkeer. Ik loop snel naar haar kant en maak de deur voor haar open.
'Dankje mijnheer.' Zegt ze kakkerig. Ik schiet in de lach en haak mijn arm in die van haar.
We lopen naar de deur en ik bel aan. In de deur opening staat blonde vrouw die me vaag bekend voor komt.
'Hallo mevrouw Hemmings.' Zeg ik dan blij. Mevrouw Hemmings was mijn wiskunde docent. 'Ashton leuk je weer te zien.' Diana kijt me verward aan.
'Rustig maar Diana. Mevrouw Hemmings was mijn wiskunde docent.' Zeg ik enthousiast. Diana knikt. 'Ashton noem me maar gewoon Liz.' Ik knik en loop met Diana naar binnen.
Nu pas valt me op dat ze nogsteeds een bandana in haar haren heeft, waardoor ik een grote glimlach op mijn gezicht krijg. 'Wat is er?' Vraagt ze als ze minn glimlach ziet.
'Je ziet er zo mooi uit met een bandana in je haren.' Fluister ik in haar oor. Ze voelt aan haar hoofd of het ook echt klopt. En schiet in lach.
Er komt een man de woonkamer ingelopen. Ik sta op en stel me voor. 'Hallo meneer. Ik ben Ashton Irwin. Ik heb Diana gistere ontmoet.' Zeg ik. De man knikt.
'Noem me maar Klaas. Meneer klinkt zo oud.' Zegt de man vrolijk terwijl hij mijn hand schud.
'Ashton wil je misschien koffie of thee?' Vraagt Liz. Ik knik. 'Koffie graag.' Ze knikt en loopt naar de keuken en komt evenlater terug met een kop koffie en een glas appelsap voor Diana.
Later komt er ook een blonde jonge de kamer ingelopen. Ik sta weer op en loop naar hem toe. 'Ashton Irwin.' Zeg ik terwijl ik mijn hand uitsteek. 'Luke Hemmings. Diana' grootte broer.' Zeg hij trots. Ik giegel en ga weer langs Diana zitten en sla een arm om haar heen.
'Duss... Wat hebben jullie vandaag gedaan.' Vraagt haar vader dan.
Ik zie dat er een glimlach op haar gezicht groeit. 'Hele leuke dingen pap meer net.' Zegt ze dan geheimzinnig.
'Ik denk dat het tijd is voor mij.' Zeg ik terwijl ik naar iedereen zwaai en richting de deur loop. Diana loopt met me mee. En hier is de moment waar ik heel de avond op wachtte. Als we uit het zicht zijn drukt ze haar lippen op de mijne en zegt me gedag.
JE LEEST
My New Brother. { Luke Hemmings And Ashton Irwin}
FanfictionDiana is een 16 jaar oud meisje. Bruine haren en blauwe ogen. Haar vader en moeder zijn gescheiden. Diana' moeder kan niet voor haar zorgen, daarom woont ze met haar vader. Op een dag besluit haar vader om te verhuizen. Niet naar een andere stad. N...