POV Diana
Ik ben helemaal klaar voor het Afspraakje. Ik heb het jurkje aangetrokken en mijn stijle haren hangen over mijn schouders. De ketting staat perfect bij mijn jurk. En de pumps maken me een stuk groter.
Ik ben onderweg naar de plek waar we hebben afgesproken. Als ik eraan kom zie ik Ashton tegen een Zwarte Porsche aanhangen. Ik zwaai naar hem en hij zwaait terug.
'Wauw jij ziet er mooi uit!' Zegt Ashton vrolijk. 'Dankje jij ook.' Zeg ik met een enorme glimlach. Hij heeft een bandana in zijn haren een zwarte broek en een rode flannel. Ik geef hem een knuffel en hij houd de auto deur voor mij open. 'Wat een gentleman ben je!' Zeg ik grinnikend.
Even later komen we bij de bioscoop aan. 'Welke film gaan we kijken?' Vraagt hij. 'Nou uh ik denk die, want er draait er nu maar 1.' Zeg ik grinnikend. 'Ow ja, domme vraag. Sorry.' Zegt hij terwijl hij in de rij gaat staan om kaartjes te halen.
Evenlater komt hij terug met 2 kaartjes en een grote bak popcorn en een flesje cola. 'Vind je het erg dat we uit 1 flesje moeten drinken, anders kan ik er nog 1 halen.' Zegt hij in een mega snelle tempo. 'Nee Ashton. Maak je maar geen zorgen. Hoeveel moet ik je terug betalen?' Vraag ik dan terwijl ik mijn portmonee probeer te pakken. Juist probeer. 'Helemaal niks.' Zegt hij terwijl hij mijn hand uit mijn tas haalt.
'Kom we gaan naar de zaal, want de film begint zo.' Zegt hij terwijl hij me aan mijn hand mee trekt naar de zal. Ik grinnik.
Evenlater begint de film. Het blijkt dus een of andere horror movie te zijn. Halverwege de film zit ik bijna bij Ashton op schoot. En dan komt een moment waar ik het niet meer uithoud en spring op Ashtons schoot terwijl ik zachtjes gil.
Ik hoor dat Ashton grinnikt en hij slaat zijn armen om mijn middel. 'Niet bang zijn ik ben bij je.' Fluisterd hij in mijn oor. Meteen voel ik mijn wangen rood worden.
Na de film lopen Ashton en ik hand in hand de filmzaal uit. 'Stap in princess.' Zegt hij terwijl hij de deur voor mij openhoud. Ik stap in en Ashton rent naar de andere kant van de auto en stapt zelf ook in.
Ik kijk naar beneden en zie een hele collectie bandana' uit een vakje steken. Ik haal er eentje uit. 'Ash, waarom heb je er zoveel?' Vraag ik terwijl ik het omhoog houd.
'Het is mijn noodgevallen collectie.' Zegt hij terwijl hij de auto aan de kant zet. 'Kijk want dan kan ik die in de haren van een mooi meisje stoppen.' Zegt hij terwijl hij er eentje in mijn haren bind. Ik begin meteen te blozen.
'Weetje je bent echt schattig als je bloost!'
JE LEEST
My New Brother. { Luke Hemmings And Ashton Irwin}
FanficDiana is een 16 jaar oud meisje. Bruine haren en blauwe ogen. Haar vader en moeder zijn gescheiden. Diana' moeder kan niet voor haar zorgen, daarom woont ze met haar vader. Op een dag besluit haar vader om te verhuizen. Niet naar een andere stad. N...