LOVE THING

395 27 5
                                    

'We gaan eerst nog iets leuks doen.' Fluistert Ashton evenlater in mijn oor.

POV Diana

Ik kijk Ashton met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Ow ja? Wat dan.' Fluister ik nieuwsgierig. Ashton giegelt even en haalt daarna nonchalant zijn schouders op. 'Dat zie je nog wel babe.' Fluistert hij in mijn oor terwijl hij zachtjes op mijn oorlel bijt.

Ik grinnik en kijk weer naar Lauren. Ze is druk in gesprek met Luke en Calum. Ik zie dat Calum heel de tijd stiekem naar Lauren kijkt. Ik glimlach en vertel het aan Ashton.

'Mijn kleine zusje wordt groot.' Zeg hij dramatisch terwijl hij een neptraan wegveegt. Ik geef hem een zachte stomp en ze schieten met z'n 2 in de lach.

Luke, Calum en Lauren kijken ons nietbegrijpen aan. Daardoor schietem we juist nog meer in de lach.

'Hey, Lau. Wij gaan naar huis. Kom je? Of bregt Calum je later terug.' Vraagt Ashton aan zijn zusje. Lauren kijkt naar Calum en hij knikt. 'Ik breng aar wel thuis bro! Geen zorgen met mij en Luke is ze veilig!' Verzekerd Calum Ashton.

We knikken en nemen afscheid van iedereen. We lopen richting Ashton's auto. Hij houd de deur voor mij open en ik bedank hem.

'Waar gaan we nu heen?' Vraag ik als we al een tijdje rijden. 'We gaan eerst naar mij en daarna breng ik je thuis. Je vader mist je zeker.' Zegt Ashton terwijl hij in mijn wang knijpt . Ik giegel en sla zijn hand zachtjes weg.

'Wauw, wat heb ik deze plek gemist!' Roep ik hysterisch als we het huis binnenstappen. Ookal ben ik hier twee dagen geleden nog geweest het voelt als een eeuwigheid.

Ashton komt mijn kant opgelopen. Hij drukt we zachtjes tegen de muur en drukt zijn lippen op de mijne. Ik spring op en sla mijn benen om zijn middel. Na een paar seconde vraagt zijn tong om toegang en natuurlijk weiger ik dan niet. Ashton legt me neer op de bank. Hij haalt zijn lippen van de mijne maar blijft voorover gebogen.

'Here is the little present.' Fluisterd hij in mijn oor.

~~~~~~~~~~~○~~~~~~~~○~~~~~~~~~~○~~~○~~~○~~~~~○~~~~○~~~○~~~○~~○

*Heel stieken gaat dit boek over mijn bestie. @1Dbente1D .

Hope you al like it! Xx Klaudia Hemmo

Leave a comment★

Vote♥

Or what ever you want●*

My New Brother. { Luke Hemmings And Ashton Irwin}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu