POV Diana
De volgende dag wordt ik wakker van de geur van vers gebakken broodjes. Ik ga eerst douche en kleed me daarna in een zwarte broek en een nirvana shirt.
'Goedemorgen.' Zeg ik als ik beneden kom. Lukd komt mijn kant op gerent. 'Goedemorgen slaapkop!' Gilt hij terwijl hij mij optilt.ik giegel en knuffel Luke.
'Waar is papa?' Vraag ik als ik Liz tegenkom in de keuken. 'Hij is op solicitatie gesprek schat. Maar eet snel je eten op dan kunnen we naar de stad.' Zegt ze vrolijk.
Ik knik en eet een broodje gezond en drink ook wat melk. 'Ik ben klaar!' Roep ik vanuit de keuken. Liz komt de keuken weer inlopen. 'Schoenen aan en we vertrekken.' Zegt ze terwijl ze de autosleutels pakt. Ik knik en trek mijn slippers aan.
'Waar gaan we eerst naartoe?' Vraagt Liz. Luke trekt ons meteen mee naar een zaak waar alleen mannen ondergoed is. Ik grinnik. 'Luke kijk deze moet je echt kopen!' Zeg ik terwijl ik een onderbroek met hamburgers erop omhoog houd.
'Ja die is echt vet!' Roept hij vrolijk en pakt er eentje in zijn maat.
Daarna trekt Liz ons mee naar een echte meisjes zaak met heel veel jurkje. Zelf vindt ik jurkjes niet zo fijn zitten. Want stel je voor; je loopt op zo'n trap met van die treden waar niks tussenzit. Dus de mensen onder jou kunnen je onderbroek gewoon zien!
'Misschien deze. Deze is echt mooi!' Roept Liz terwijl ze een knal roze jurkje vasthoud. 'Ik vind deze beter.' Zegt Luke terwijl hij een strak zwart jurkje vasthoud. 'Wauw Luke. Jij hebt goede smaak.' Zeg ik terwijl ik de goede maat pak en naar een pashokje loop.
Evenlater heb ik het jurkje aangetrokken en loop ik uit het pashokje. De monden van Liz en Luke vallen open.' Is het zo lelijk?' Zeg ik terwijl ik mezelf al omdraai om we weer omtekleden.
'Nee meid dit jurkje is echt perfect. Zo valt elke jonge voor jou.' Zegt ze met een enorme glimlach. 'Echt waar?' Vraag ik voor de zekerheid. 'Echt waar. Dus ga hem snel kopen, want anders vindt iemand anders hem ook mooi!' Zegt dit keer Luke.
'Wach, wacht, wacht. We moeten nog een ketting en schoenen kopen.' Zegt Luke hysterisch.
•
Evenlater lopen we naar de auto. Ik heb een goude ketting en zwarte pumps gescoort. 'Ik doe je haren wel meid.' Zegt Liz terwijl we bijna bij de auto zijn. 'Maham ik wil naar Starbucks!' Roept Luke hysterisch. Ik lach. 'Ben je er klaar voor?' Vraag ik dan. Luke kijkt me verward aan. En binnen enkele seconde zit ik al op zijn rug.
Nadat we bij de starbucks zijn geweest lopen we echt naar de auto.
•
'Kun je mijn haren stijlen?' Vraag ik aan Liz terwijl we aan de keukentafel lunchen. 'Ja tuurlijk schat. Kom we doen het nu meteen.'
Binnen 10 minuten hebben we alles opgeruimd en zitten we op bed. Ik doe een beetje eyeliner en mascara op, omdat ik niet van duizende lagen make-up houd.
'Je haren zijn echt prachtig.' Zegt Liz nadat ze mijn haren heeft gestijld.
JE LEEST
My New Brother. { Luke Hemmings And Ashton Irwin}
FanficDiana is een 16 jaar oud meisje. Bruine haren en blauwe ogen. Haar vader en moeder zijn gescheiden. Diana' moeder kan niet voor haar zorgen, daarom woont ze met haar vader. Op een dag besluit haar vader om te verhuizen. Niet naar een andere stad. N...