14- Ben seninle uyumayı özledim

775 92 131
                                    

Dün VSope yayını vardı... aşırı tatlı ve güzeldi. Çok özlediğim 3 kişi bir anda geliverdi🥺 Çok iyi geldiler bana... E hadi başlayalım o zaman.

(Beni niye üzüyorsunuz niye yorum yapmıyorsunuz güzel gidiyor mu fic?🥺)

İyi okumalar canlarım...
__________

Hoseok hala şokta yerde yatan Yoongi'yi izliyordu. Sonra oturduğu yerden hızlıca kalktı ve koşarak merdivenlerden indi. Sinirle Wooyoung'un üstüne yürüyecekti ama Yoongi'nin acı dolu inleyişini duyunca Wooyoung'u siktir edip büyüğüne yöneldi. Yanına çöktü, ve elini tuttu.

- İyisin, bir şey olmayacak Hyung. Omzun mu? Ha? Çok mu acıyor?

Yoongi dolu gözlerle Hoseok'un gözlerine bakıyordu. Cidden acıyordu canı. Hoseok'un kalbi sızlıyordu. Kafa salladı Yoongi.

- Evet omzum, evet acıyor.

Hoseok alnından saçlarını sıyırıp masumca sevdi büyüğünü. "Geçecek Hyung" temalı konuşmalarını yaparken revirden görevliler gelmişti. Yoongi'yi revire taşıdılar. Namjoon, Jimin, Jungkook ve Hoseok ise arkasından gittiler. Yaklaşık yarım saat sonra Namjoon ve Hoseok hala bekliyordu. Diğerleri kantine gitmişlerdi. Kapı açıldığında içeri girdiler. Doktor Yoongi'yle konuşuyordu. Hoseok doktora meraklı bakışlarını attığında.  Yoongi'de omuzunu sabit tutmak için göğsünü ve sırtını kaplayan bir bandaj vardı. Doktor bize yönelik konuştu.

- Omzu çatlamış 4 hafta kadar dinlenmesi hareket ettirmemesi gerek. Kemiklerinin kaynamasını beklemeliyiz. Ama itiraz ediyor. Evde kalmalı. Lütfen ilgilenin.

Hoseok kafasını salladığında Namjoon'la bakıştılar. Sonra Namjoon doktordan daha fazla detay öğrenmek için dışarı çıktı. Hoseok ise Yoongi'ye bakıyordu, dolu gözleriyle. Buluştuğunda gözleri,

- Acımıyor hobi merak etme.

- Bana yalan söyleme.

Canının yandığını biliyordu Hoseok ve bu çok canını yakıyordu.

- Tamam acıyor, ama cidden düşündüğün kadar değil. Bakma öyle dolu dolu gözlerle içim gidiyor yapma.

Hoseok gözlerini yumdu, yaklaştı Yoongi'ye.

- 4 hafta boyunca dinleneceksin Hyung.

- Hoseok dinlenemem, takım var kolay değil kaptanım ben. Antrenman yapmamız lazım. Olmaz.

- Hyung, omzunu hareket ettirmemen lazım ne antrenmanı ya. İtiraz kabul etmiyorum. Bitti sus sakın.

- Anlamıyorsun eğ-

Yoongi cümlesine devam edecekti eğer Hoseok susması için onu öpmeseydi. Hemen öpüp çekilse de Yoongi'de büyük etki yaratacağını biliyordu. Yaklaşıp,

- Evde dinleneceksin Hyung.

Yoongi kafasını sallamıştı. Bunun intikamını alırdı. Hoseok cazibesini kullanıp ikna ediyordu onu. Günü gelecekti ve Yoongi bunu ona ödetecekti. Ve şaşırır mısınız bilmem ama Hoseok bunun farkındaydı...

O gün Yoongi okul çıkışına kadar revirde uzandı. Çıkışta Hoseok onu evine götürdü. Yoongi'nin odasına çıktılar ve Yoongi uzandı. Olayların üstünden 2 hafta geçti.

Hoseok her gün okula gidiyor, çıkışta da Yoongi'nin evine gidiyordu. Onu kontrol ediyordu. Canı sıkılmasın diye dizi izlemeye bile başlamışlardı.

Dependency | SopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin