Experiment?

354 20 4
                                    

Taehyung
"Chyběl jsi mi.." zašeptal mi do ucha. Cuknul jsem sebou, abych se na něho mohl otočit "Ne.." znovu mi zatlačil do ramen, a já tak neměl žádnou šanci. "Jungkooku kde jsi byl?!.. Proč mi nedovolíš se na tebe podívat?!.. Proč sakra!!" řvaním na něho se mi slzy v očích začaly hromadit. Nic neříkal. Pomalým pohybem mě otočil čelem k němu. Nemohl jsem tomu uvěřit. "Eh.. C-co se ti stal-.." přerušil mě hlubokým polibkem.

Líbal tak surově, ale zároveň tak něžně až skoro nevinně. "D-dost!.." odstrčil jsem se ho od něho a chtěl mu vlepit facku, ale on byl rychlejší. "Páni.." s úžasem jsem vydechl přebytečný vzduch "Tae.. Já.. Dneska nemůžu.. Mám ještě nějakou práci.. Všechno ti vysvětlím, ale teď už musím jít.." pohladil mě po tváři a vzápětí zmizel. "Aaaagrrhh!! Děláš si srandu?!.." zanadával jsem a šel směrem k louce, kde jsem trávil nejvíce času. Jeho oči. Když o tom přemýšlím, tak celkově byl jiný. Jeho rysy se zvětšily. Jeho vůně je jiná než dřív. Hlas. Není možné, že by s ním dělali nějaký experiment. Nebo ano..?

Jungkook
Sakra!! Jsem vůl. Co ten polibek?! Bože Kooku.. Obviňoval jsem se celou cestu zpět. "Kde jsi takovou dobu?!" řekl naštvaně Thomas, který stál mezi dveřmi. Obešel jsem ho a namířil si to rovnou do své pracovny. Thomas na nic nečekal, a šel za mnou. "Byl jsi za Taehyungem že?.. říkal jsem, aby ses od něho držel dál dokud-.." "Dokud se věci neuklidní?!... Vážně Thomasi?!.. tohle mi říkáš už rok a nic se nezměnilo!.. Měli jsme dohodu ne? Na víc jsem teď šéf já.. Zruš mi na zítra všechny plány a vypadni.." rozkázal jsem mu, a cítil jak to zvíře ve mně ožívá.

Naučil jsem se krotit. No spíš jsem neměl na výběr. Pár měsíců na samotce, bez potravy, bez denního světla. Jediná myšlenka, která mě držela při životě, byla myšlenka na Taehyunga. Věděl jsem, že jakmile přestanu vnímat svoje myšlenky, tak už Taeho neuvidím, ale občas to je těžký v sobě udržet. "Co to má být? Jsem nadrženej jen z polibku?.." uchechtl jsem se, a šel vedle do koupelny, a pro jistotu se zamkl. Moje tělo celé hořelo, rty mi brněly a o mém velkém problému dole ani nemluvím.

Opláchl jsem si obličej studenou vodou "Ah.. už chápu ten jeho překvapený výraz.." usmál jsem se do zrcadla. Moje oči. Zase mi svítí modře. To značí jen jedno. Vlastně dvě věci. Úplněk a taky to, že jsem totálně vzrušený. Oblečení letělo na zem. Pustil jsem na sebe vlažnou vodu, a začal se dělat. Stačilo tak málo, ale přesto jsem neměl dost. Ani na po třetí můj problém nezmizel. "Tohle by vyřešila ta jeho sladká malá pusinka...." zasténal jsem, a znovu se udělal. Po dalších 15ti minutách jsem to vzdal, umyl se a šel si lehnout.

Craving Blood 2 * Vkook * Taekook *Kde žijí příběhy. Začni objevovat