Taehyung
Ozvalo se další křupnutí a Jungkook jakoby byl bez smyslu zbavený. "To už stačí sakra!.." zařval jsem na něho a odstrčil ho od mého krku. Jeho obličej. Tesáky. Mění se? "Jungkooku uklidni se.." řekl jsem, a dal ruce před sebe. Jediný co dělal bylo, že vrčel, a čuměl na můj krk. "Jestli jsi přišel jen kvůli krmení tak vypadni.." odvrátil jsem od něho hlavu. "P-promiň.." zašeptal a zmizel.To vážně? Zmizel?! Do očí se mi nahrnuly slzy. "To teď budu bulet nebo co?" setřel jsem si slzy z tváře a začal se oblíkat do svých tepláků, který ležely na zemi. Cítil jsem se zneužitý a odhozený jak odpad. Ještě k tomu s velkou erekcí. "Po tom všem mi pořád stojí? Si děláte ze mě prdel?.." zaklel jsem si pro sebe a i když nerad, tak jsem uchopil můj penis, a začal si honit.
V mé hlavě byl jen obraz Jungkooka jak mi to dělá svou úžasnou pusinkou. Do chvíle než jsem uslyšel vlčí vytí. "Měl bych..?" podíval jsem se z okna a přemýšlel jestli mám jít hledat Jungkooka. Moje erekce pořád neustoupla. Snažil jsem se to nevnímat, a vyrazil ven.
Venku bylo tak akorát ani teplo ani zima. Cítil jsem jeho vůni, ale nevěděl jsem, kde přesně je. Nejspíš můj čich už není to co býval. Aspoň pořád dobře vidím ve tmě. Vytí se ozvalo znovu, jen z větší blízkosti než předtím. Neměl jsem strach. To ne. Ale po tom co ze mě Jungkook pil, jsem byl trochu zesláblý.
Najednou mě něco složilo na zem. Ne něco to nebylo. Byl to vlk. "Ty asi nebudeš Jungkook..." uchechtl jsem se a snažil se dostat na nohy. Ale marně. Ležel jsem pod ním jak pytel brambor. Jeho vrčení bylo čím dál zlověstnější. Otevřel tlamu a nahl se víc k mému obličeji.
"Na mně si moc nepochutnáš.. Ale prosím stejně nemám už co ztratit.." zavřel jsem oči a čekal na svou smrt.