Volno

347 19 0
                                    

Jungkook
"Pan Kim nechce být rušen!.." "Ale.." "Žádný ale.." slyšel jsem hlasy za dveřmi. Podle denního světla soudím, že není ani 8 hodin. "Zatraceně buďte zticha!!" zařval jsem směrem ke dveřím "Um.. pardon pane, ale potřebuji podepsat nějaké papíry.." "Promiň Jungkooku hned ho odvedu.." řekl Thomas a táhl Theodora pryč z pokoje. "Jaký papíry?.." zívl jsem a protáhl se. "Říkal jsi včera že-.." "Vím co jsem říkal a stále to platí, ale pár papírů mě nezabije.. A na víc.. Už jsem kvůli vám vzhůru takže.. Jaký papíry?.." sedl jsem si do tureckého sedu.

"Potřebuji, aby jste to podepsal zde a zde.. A také zde.." ukazoval mi několik volných kolonek na 6ti různých papírech. "Fajn nech mi to tady, já si to projdu a pošlu ti to po Thomasovi." řekl jsem co nejklidněji to šlo. "Rozumím.." uklonil se Theodor a odešel. Začal jsem pročítat popsané stránky a u poslední se zarazil "My chceme žádat krevní banku o 200 litrů krve? Co to je za píčovinu?!.. To kdo nařídil?!.." zvýšil jsem hlas na Thomase, který se pokoušel vyhnout očnímu kontaktu. "Thomasi?! Nemáš v tom náhodou prsty ty že ne?.." vstal jsem z postele a namířil si to k němu.

"Kdyby ses nestaral o Taehyunga tak bys věděl..." "Co bych věděl?!" chytl ho pod krkem "Mluv!" zavrčel jsem na něho a pustil ho. "Sakra Kooku!.. uklidni se.." natáhl ruce před sebe a já zatnul pěsti "Fajn! Bože.. Měli jsme odjet na pár dní na jeden menší soukromý ostrov.. A.. Ta krev měla být pro tebe.. Aby ses uvolnil... Užil si trošku.. Neustále jen pracuješ tak jsem myslel, že bychom se spolu pobavili.." dořekl svůj proslov.

"Jasně jsem ti řekl, že s tebou nic mít nebudu, a to ani když budu zdrogovaný, a aby jsi mým jménem žádal o tolik krve jsi normální sakra?!.. Ses úplně zbláznil ne?!.. Na dej to Theodorovi, a dneska nechci slyšet od nikoho ani slovo.. Mám volno.. Ani v noci mě nečekej.." vrazil jsem mu papíry do hrudi a vyhodil ho bez dalšího slova z pokoje. Ten poslední jsem roztrhal a hodil do koše. Je mi ze sebe zle když se poslouchám. Tahle vůdčí stránka mě už přestává bavit. Na tohle je stavěný Taehyung a ne já. Taehyung. Dneska mu všechno vysvětlím, i když pár věcí bych neměl.

Taehyung
Vzbudilo mě zašimrání na nose "Huh?!" promnul jsem si oči a posadil se. Louka? Musel jsem usnout z toho nekonečného přemýšlení. Oprášil jsem se a vyrazil domů.

"Hm.. nikdo není doma?" podle pachu a ticha je to jasný. Šel jsem si udělat do kuchyně kafe a všiml si vzkazu, který ležel na stole.
"Jeli jsme se podívat do Hokkaida.. Vrátíme se zítra k večeru..
Nedělej tady žádný problémy!"
Jimin
"Nedělej žádný problémy?.. Copak jsem děcko?.." zmačkal jsem papír, a hodil ho do koše. Káva se mi mezitím udělala, a já si tak mohl odpočinout.

O několik hodin později..

Celý den strávený u televize. Bez nálady. Bez smyslu života. Bez Jungkooka. Sám. Připomíná mi to staré časy. Denně opilý bez sebemenší chuti žít. Práce u Najmoona. A šukání různých lidí, které jsem nakonec zabil. "Jdu si hodit sprchu nebo na tom gauči shniju.." unavený jsem se odebral do koupelny, a začal se sprchovat.

Najednou se zezdola ozvala menší rána. "Hm? Že by se vrátili už dnes?.." pokrčil jsem rameny, nijak to neřešil a dál se sprchoval.

Po 10ti minutách sprchování jsem konečně vylezl, vzal si na sebe jen ručník a vyšel z koupelny. "Kvůli mně ses sprchovat nemusel.." řekl s úsměvem Jungkook, který seděl na mé posteli. "C-co tady děláš?.." zeptal jsem se ho zmateným a šokujícím výrazem. "Hm.. Tebe zatím ne.." odpověděl a já už moc dobře věděl jak ten večer skončí.



*Dnes je trošku delší ... tak snad budete rádi .. a taky jak to vidíte na mobilu? Nebo jestli to čtete na mobilu .. 😅😂🙈 jestli to není nějak pohazeny nebo presunuty.. pisu to přes tablet takze to vidim uplne jinak..*

Craving Blood 2 * Vkook * Taekook *Kde žijí příběhy. Začni objevovat