Taehyung
Byl jsem z toho dosti rozhořčen, že jsem musel být zrovna já na čtyřech. Ale nemyslím si, že bych tady měl zrovna teď nějaký hlavní slovo. "Ah~.. sakra" sténal mi Jungkook do ucha, a víc a víc přirážel. Jednou rukou mi honil, a druhou mě držel za krk. Docela jsem v tom viděl sebe před x lety. Naše těla byly celý upocený, celou místností se ozývaly naše stény. Netrvalo to dlouho, a Jungkook se do mě udělal. "Mm-mm~.. chci ještě.." řekl, a otočil mě na záda "Nemůžeme si to vyměnit?.. Ne že by se mi to nelíbilo, ale jsem prostě zvyklý být nahoře.. Cítím se nekomfortně" zastavil jsem ho dřív, než do mě začal strkat svůj penis "Fajn" souhlasil, a lehl si vedle mě.Nahnul jsem se k němu, vzal svého kamaráda do ruky, párkrát přejel svým palcem po špičce, a následně ho do něho zasunul "Tae~!! Ah~.." zasténal "Konečně.. na tohle jsem čekal tak kurevsky dlouho.. miluju tě.. miluju tvoje rty.. miluju tvoje pohledy plného chtíče.. sakra Kookie.." pohyboval jsem se v něm tak něžně.
"Ahh~ Tae ty brečíš?.." zarazil se Jungkook, a lítostivě na mě koukal "Eh..ne nebo-..?" Promnul jsem si oči, které byly celé od slz.
"Promiň.. nechápu proč bulim" snažil jsem se to nějak zamluvit "Kookie, a proč brečíš teď ty?" zasmál jsem se "Protože tě neskutečně miluju.." řekl taky s úsměvem na tváři.Donutilo mě to se zčervenat z toho všeho, jak byl sladký. Ležel podle mnou, a já si ho mohl konečně celého vychutnat. Přirážel jsem podle svého tempa. Jungkook se svíjel slastí. Sténal, křičel, prohýbal se v zádech. To bylo něco pro moje oči i uši. "Tae~.. Ah~.. Bože!! Jo! Ještě~..
m-mm~ Už~... Aaah!!" S výkřikem se udělal na moje břicho, a já s posledním přírazem také. Oba jsme těžce oddychovali. "Ještě že máme rychlé regenerační buňky.." uchechtl jsem se "Půjdu si dát sprchu, a pak si promluvíme.." políbil mě na rozkrvácené rty. "Počkej půjdu taky.." zvedl jsem se, a šel hned za ním.Po dlouhém společném sprchování, kde jsme si to znovu, a pak znovu rozdali, jsme se odebrali do Jungkookový ložnice "Máš větší ložnici než mám já.." udiveně jsem se rozhlížel okolo sebe "Než ty? Spíš my ne?" pozdvihl na mě obočí, a já jen přikývl. "Podívám se ti po nějakým oblečení, musím chodit neustále formálně, takže moc tepláků nemám.." řekl, když odcházel někam pryč. Čekal jsem na něho tak 10 minut, který mi přišly nekonečný. "Jsem tu, ještě jsem si musel odskočit pro něco do pracovny, ale v tom bordelu jsem to nemohl najít" na tváři se mu objevil úšklebek. Vytáhl z kapsy krabičku, kterou hned přede mnou otevřel. "Chci abys mi ho znovu nasadil.. Nemohl jsem ho mít na sobě, kvůli smlouvě.." řekl s prstenem v ruce. Byl jsem v šoku, ale zároveň tak šťastný.
*Zdravíčko, teď by měly vycházet častěji.. nebo aspoň v to doufám 😅😆🖤*