Ústa

196 16 2
                                    

Jungkook
Fakt zbožňuju jeho rty. Vždycky mi po polibku hrozně pulzují. "Chci tě.." vyšlo z jeho úst nečekaně "Taky tě moc chci, ale nechci ti ublížit.." podíval jsem se mu do očí, a on se usmál "Dělej!" rozkázal mi, a dál pokračoval v líbání. Svou horkou dlaní jsem mu zajel pod tričko, a zaměřil se přímo na jeho bradavky. "Mm-m..ah.." unikl mu malý stén z úst. Chytl mě za zátylek, aby polibek prohloubil. Snažil jsem se krotit, kvůli přeměně, jenže to bylo až moc těžký.

"Můžeme chvilku přestat?.." odtáhl jsem se od něho, a Taehyung se podíval nechápavým výrazem "Nic se neděje.. Jen ta proměna heh.." protočil očima, a znovu mě začal náruživě líbat. Sjel mi rukama až k rozkroku, a pomalým pohybem hladil mou dosti tvrdou erekci.  Přesunul se k mému krku, a zároveň mi prsty rozepl kalhoty. Jeho rty uždibovaly každičký můj kousek těla. Rukou zajel do mých spodků, a následně vytáhl můj úd ven. Šibalsky se na mě usmál, a já div nevybouchl vzrušením. Taková doba bez sexu, prostě nejde jen tak vydržet.

Klekl si na zem. Já rozkročil nohy "Pusť se do toho" pobídl jsem ho. Jeho odpověď byla olíznutím mého penisu po celé jeho délce až ke špičce. "Kurva!~.." zaklonil jsem hlavu, a snažil se udržet vše pod kontrolou. Taehyung se toho rozhodně nebál. Svým jazykem mi dělal na špičce pomalé kroužky, a já z toho doslova tekl.
Zajel jsem mu prsty do vlasů "Líbí se ti to?~" podíval se zespoda na mě "J-Jo.. Pokračuj~.." zavrčel jsem na něho zpět, a on dál pokračoval.

Vzal si do úst celou špičku, kterou si pár sekund v puse žužlal jak bonbon. Bylo to neskutečně příjemné, ale zároveň mučící. Po žužlání přešel na sání po celé jeho délce, a já z toho úplně odpadl "Tohle je peklo!.." chytl jsem ho za ramena, a otočil tak, aby byl na čtyřech. Stáhl jsem mu kalhoty i se spodkami až po kolena. Svoje prsty jsem mu dal před pusu, aby je olízl "Hej.. Já bych měl být na tvým místě.." řekl dotčeně "Proč? Jsme manželé.. Myslíš si, že tady jenom moje prdel bude rozpíchaná?" Řekl jsem rázně, až i já se z toho zděsil.

Prsty ať chtěl nebo ne, olízl. Na nic jsem už nečekal, a jemně do něho zajel. Prvně jedním, a pak druhým. Druhou rukou mu pomalu honil, aby měl z toho větší slast. "Ahh~.." sténal hlasitě, ale já mu chtěl dát ještě větší rozkoš. Vzal jsem si můj penis do ruky, a nasměroval ho na jeho díru. Špička se lehce dotkla otvoru "V pořádku.. Budu jemný.. Teda na začátek" uklidňoval jsem ho, a pomalu do něho zajel. Teda až po kořen. "Aaaa~!!!.. To si děláš prdel Jungkooku?!.."  zakřičel, a já se začal smát "Promiň mi to lásko.. Já musel.." pohladil jsem ho po zadku, pomalu se v něm pohyboval, a pak zrychleně přirážel.

Craving Blood 2 * Vkook * Taekook *Kde žijí příběhy. Začni objevovat