Jungkook
Vím, že to Taehyunga štve, ale díky tomu můžeme být spolu bez nějakých problémů. Zůstal jsem jen pod podmínkou, že zde se mnou bude Taehyung, a Thomas se s tím musel smířit. Taky mě to štve, když jsem celý dny pryč kvůli schůzkám. "Rád tě zase vidím Jungkooku.." "Promiň měl jsem jednání s jedním budižkničemou." omluvil jsem se, a sedl si k němu ke stolu. "Musíme probrat co se teď děje v Anglii na černém trhu.." "Aish.. Víš, že tohle není moje parketa.. Ty máš Anglii s Amerikou, a já zase celou Asii, Itálii a Španělsko." otráveně jsem si prohrábl vlasy "Ale je toho na mě teď moc, hodila by se mi pomoc.." řekl Joshua "Heh jedinou pomoc, kterou ti mohu nabídnout je ta, že u mě můžeš dnes zůstat na večeři." zasmál jsem se, a dál se věnoval práci.Xxxxxxxx
"Dobře tak tady bydlíme.." "Ty a manžel?" šťouchl do mě ramenem "Eh.. jo snad mu nebude vadit, když budeme mít hosta.. Poslední dobou je to mezi námi takové komplikované.." poškrábal jsem se nervózně na zátylku. "Dobrý večer Pane Kime." Uklonil se mi jeden ze služebníků, a já jen jako vždy přikývl v pozdrav. "Joshuo zajdu se podívat, kde je můj milovaný.. jestli si potřebuješ chvilku odpočinout, tak můžeš jít do jednoho z volných pokojů.." řekl jsem mu s úsměvem "To by mi docela bodlo po té cestě.. Děkuji." poděkoval, a já se odebral nahoru za Taehyungem.
"Ahoj lásko.." vešel jsem do ložnice, kde byla tma "Hmm.." zabručel do polštáře "Promiň vzbudil jsem tě?" "Hm.. Ne.. Kolik je hodin?" rozsvítil lampičku vedle postele, a posadil se. "Už je něco málo po 8.. Trošku se nám to prodloužilo.." "Jasně jako vždy.." vstal z postele. Měl na sobě jen volné tepláky. Zatraceně. Chtěl bych ho. Chybí mi. "Co je? Máš na to chuť?" řekl nezaujatě "Omlouvám se, že jsem přijel tak pozdě, s Joshuou jsme se zapovídali.. Oh vlastně pozval jsem ho dnes k nám na večeři.." "Cože jsi udělal?!" zvýšil na mě hlas "C-Co.. Vadí ti, že jsem ho pozval?" "Jungkooku děláš si ze mě srandu? Přijdeš pozdě kvůli tvému randění, a ještě si toho chlapa dotáhneš sem?!" řval na mě tak moc, až mu oči ztmavly do černa.
Nechápal jsem, proč se takhle rozčílil. Neudělal jsem nic tak hrozného. "Fajn večeře, a pak tě dneska už nechci vidět." řekl naštvaně, a odešel do koupelny. "Uh.. dobře.." zamumlal jsem si pro sebe. Byl jsem z toho tak moc smutný. Řval na mě naposledy, když mě tenkrát našel. Když jsem s ním začal bydlet. Převlékl jsem se do něčeho pohodlnějšího, a šel dolů za Joshuou.