Jimin
Přijeli jsme z Hokkaida domů, a nikde nikdo. "Yoongi nevíš kde je Taehyung?"zeptal jsem se ho při vybalování věcí, ale ten byl dál uražený. "Vážně se budeš zlobit pořád kvůli tomu, že jsem se bavil s nějakým klukem?" "S nějakým klukem?! Jimine? To nebylo bavení.. On po tobě jel.. Totálně tě svlékal pohledem, k tomu ti ještě dal kurva číslo!.." Yoongi nasraně hodil věcmi, a odešel pryč z ložnice. "Tvoje žárlivost je hrozná" zašeptal jsem si pro sebe, a pokračoval ve vybalování.Jungkook
Když mi Tae nasadil zpět můj prsten, tak jsme si další 3 hodiny povídali o všem co se za tu dobu stalo. "A co bude teď s námi?" zeptal se zničehonic "Co myslíš? Už jsem vše vyřešil.. Teď už můžeme být jen spolu.. Sice budu muset ještě jezdit občas na nějaký schůzky, ale to hlavní je, že budeme už spolu.." odpověděl jsem mu s úsměvem "Ah.. Dobře..""A co vůbec Jimin s Yoongim? Naposledy jsem o nich slyšel před pár měsíci" "Nebylo to zrovna teď nejlepší mezi námi.. Měl jsem plnou hlavu tebe, a i když se mě snažili držet na uzdě, tak jsem na ně byl docela dost protivný.. Jinak dnes by se měli vrátit z Hokkaida.. Myslím" řekl "Kdybys chtěl mohli bychom jet teď ke mně.. Určitě by tě rádi viděli po takové době.." dodal, a já vyletěl z postele. "Tak pohni" uchechtl jsem se.
*Kraťoučké já vím!!! Jinak perverzáci jakoby tenhle příběh píšu už od roku 2020 🤣🤌🏻nechápu, a ještě k tomu od začátku toho všeho mám v hlavě jednu část, kterou chci do příběhu dát.. nevím úplně jestli to už nebude moc, ale chci tomu dát další "zápletku" 🤣 JENŽE!! K tomu se musím nějak dopracovat, a to úplně nevím jak přesně..chápeme se? Aby to navazovalo, nebo bych mohla udělat time skip třeba půl roku nebo rok, a dát tam tu "zápletku", a pak příběh ukončit 😅😨 A extrémně vás všechny co se vyjadřujete zbožňuju!!