part.1

212 61 9
                                    

[KRIS]

پرونده‌ای که توش اطلاعات ماموریت جدیدمون بود رو سمتم گرفت.بدون حرف پرونده رو ازش گرفتم و بازش کردم،اولین چیزی که توجم رو جلب کرد عکس سوژه بود...یه دختر خیلی خیلی آشنا.نگاهم رو سمت قسمت پایین پرونده دادم و بیوگرافی مربوط به سوژه که اسمش کیم آیرین بود رو خوندم.

با خوندن قسمت شغل متوجه شدم تعجبی نداشته که برام انقدر آشنا بوده...ون یه مدل خیلی معروف و یه خواننده نسل جدیده...

- میخوام این دختر رو برام بکشی

از جاش بلند شد و از جلسه محرمانه خارج شد

شیو_ به نظر ماموریت جالبی میشه

+ تمام اطلاعات مربوط بهش رو جمع کنین...توی پرونده فقط اطلاعات مقدمای راجب ماموریت بعدیمون وجود داره

پرونده رو به شیو دادم.سرش رو تکون داد و سمت اتاق چن رفت.میدونستم میخواد راجب ماموریت جدید با نامزدش صحبت کنه و ازش بخواد اطلاعات اون دختر رو پیدا کنه..

نگاهم رو سمت تائو برگردوندم:

+ تائو مثل همیشه از شیو محافظت کن.اگه اتفاقی افتاد خودت میدونی چیکار باید بکنی

بعد از سه سال همکاری با هم،تلپاتی بین من و تیمم انقدری قوی شده بود که دیگه نیاز نباشه چیزی رو توضیح بدم.اونا دقیقا میدونستن باید چیکار کنن و همیشه کامل انجامش میدادن.

- ماموریت بعدیمون چیه؟

به کیونگ که این سوال رو پرسیده بود نگاه کردم.اون فرمانده دوم گروهم بود.درسته قد کوتاهه ولی اون دقیقا خود لوسیفره...چهره زیباش واقعا فریبکارنست و اگه بخوام یه نصیحت به راجب اون بکنم باید بگم که هیچ وقت نباید گول چهرش رو خورد..با اون لبخند قلبی و چشمای درشتش راحت میتونه در عرض چند ثانیه یه نفر رو به قتل برسونه...

+ خوب گوش کنین...عملیات بعدی ما کشتن یه دختره

به پرژکتور اشاره میکنم که چن روشنش میکنه و تصویر آیرین روی پرده نمایش پخش میشه.

لوهان_ وااو این همون کیم آیرین معروفه؟

البته که خودش بود و مطمئنن لو هم اینو میدونست،لو تنها کسی بود که طبق مود پیش میرفت و دقیقا عین جوونا بود

+ آره دقیقا همون کیم آیرینیه که شاهد ماموریت قبلیمون بوده...اون چان و کیونگ رو سر صحنه جرم همون جایی که من به بچه ها گفته بودم آتیشش بزنن دیده اون یه ویدیو ازشون گرفته و خب ما به خاطر پاک کردن اون شواهد نمیتونیم بکشیمش

مکث کوتاهی کردم:

+ سوالی دارید؟

کای از جاش بلند شد و بهم نگاه کرد:

- ایندفعه چه کسایی ماموریت رو انجام میدن؟

+ متاسفانه دی او و چان نمیتونن توی این ماموریت شرکت کنن.اونا قبلا شناسایی شدن بنابراین هردو توی دفتر مرکزی به چن میپیوندن.توی هرکاری که میتونین انجام بدید کمکشون میکنید اک؟

𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐒𝐡𝐨𝐭Where stories live. Discover now