________________________________________________________________________________
Bu bölümde, Godric ve Rowena'nın yıllar içerisinde gelişmekte olan ilişkileri yer almaktadır. Olaylar, belli bir hikayeye ait olamayacak kadar kısa olduğundan birkaç ayrı kesit olarak sunulacaktır.
DİPNOT: Son olay, Discord üzerindeki Hogwarts Role-Play sunucumuz olan WizardsComing Role-Play içerisindeki olaylar ile bağlantılıdır. Tüm Harry Potter severleri yeni okul dönemimizde aramızda görmek istiyoruz.________________________________________________________________________________
Milattan Sonra 975
Bahar Kutlamaları
Annesinin yanında kıpırdamadan duran Rowena, o an kitap okuyor ya da büyü alıştırması yapıyor olmayı yeğlerdi fakat babası şenliklere katılmasını istemişti ve Rowena onun sözünden çıkmak istemiyordu. Yedi yıllık hayatında öğrendiği tek bir şey varsa o da aileye karşı çıkmamaktı. Yine de bu, kalabalık ortamlardan hoşlandığı anlamına gelmiyordu, özellikle şu çocuk ona bakmayı kesmezken. Şekillendirilmek için uzun uğraşlar verildiği belli olan dalgalı kırmızı saçlı ve yerinde duramıyormuş gibi görünen çocuğu umursamamak için çabalasa da nafileydi. Sonunda göz göze geldiklerinde çocuk elini salladı."Merhaba. Adım Godric, seninki ne?"
Annesinden kaptığı bir huy olarak kesik bir nefes alıp burnunu kaldırdı. "Rowena."
Çocuk burnunu kırıştırdı. "Bu çok tuhaf bir isim." Ardından sesini kısarak konuştu. "Sen de mi cadısın?"
"Evet."
Godric, başını yana eğdi. "Konuşmayı sevmiyorsun, değil mi?"
Rowena tam o an, orada bu çocuktan hiç haz etmediğine karar verdi.
________________________________________________________________________________
Milattan Sonra 979Ravenclaw Şatosu
"Ve sonra asanın ucunu yukarı kaydırıyorsun."
"Yana değil mi?"
Rowena başını iki yana salladı. "O zaman renk değiştirmesine sebep olursun, küçültmeye değil."
Çocuk, odaklanmayla gözleri kısmış şekilde Rowena'nın öğretisini uyguladı. Bir süre sonra, bıçağı kızın tırnağı kadar küçüldüğünde yeşil gözleri parıldadı.
"Başardım." Dedi çocuk sevinçle. "Harika bir öğretmensin Ro."
Rowena, gülümsemesine karşılık verdi. "Sen de fena sayılmazsın. Daha önce hiçkimsei sersemletememiştim." Babası bunu öğrendiğinde hiç mutlu olmamıştı ama oldukça yararlı bir beceriydi ve... eğlenceliydi de.
Godric omuz silkti. "Belki. Ama yine de sen benden daha fazla şey biliyorsun. Teşekkür ederim."
Uzun zaman önce Godric'in o kadar da kötü olmadığına kanaat getirmişti. Şimdi daha fazlası olabileceğini düşünüyordu.
________________________________________________________________________________
Milattan Sonra 983
"Buna inanamıyorum. Bekleyeceğini söylemiştin!"
"Denedim, ama seçeneğim yok. Babam-"
"Babanla ilgili bir şey duymak istemiyorum. Bu senin seçeneğin, Ro; istediğin kişiyle evlenebilirsin!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Four Fouders
FanfictionHepimiz Hogwarts'ı biliyoruz. Rowena Ravenclaw'un rüyasında bir yaban domuzu görerek arkadaşları ile inşa etmeye karar verdiği ve adı dünyanın her bir köşesine nam salmış ilk Cadılık ve Büyücülük Okulu. Peki Harry Potter kendi hikayesi ile bize bu...