"Hayır. Kesinlikle olmaz."
"Godric-"
"Yasaklıyorum"
Rowena kaşını kaldırdı. "Anlamadım?"
Helga, Godric dediğinin farkına varıp yutkunarak konuşurken, kıkırdamamak için alt dudağını ısırmak zorunda kaldı. "Şiddetle karşı çıkıyorum?"
Helga bakışlarını ikiliden ayırdı ve gözleri Salazar'ınkilere takıldı. Ağzının kenarında, Rowena'nın homurdanması ile daha da genişleyen belli belirsiz bir sırıtış vardı. "Evet, ne dediğini net bir şekilde anlattın."
"Ciddiyim, Rowena."
"Ben de öyle." diye karşı çıktı Rowena.
Çileden çıktığı belli olan Godric, elini omuz hizasındaki kıvırcık kızıl saçlarının arasından geçirdi. "Bu çok tehlikeli."
"Alt tarafı bir ejderha."
" 'Alt tarafı bir ejderha' mı?"
Helga bir kaşını kaldırdı. Godric'in sesinin bu kadar yükseğe çıkabileceğini fark etmemişti.
"Haklı sayılır," Salazar'ın boğuk ve kuru sesi duyuldu. "Bir ejderhayla en son karşılaştığımızda ne olduğunu hatırladığına eminim."
Helga ona baktı. Sesi hafifti ama vücudunda aniden ortaya çıkan gerginliği anlamamak mümkün değildi. "Bir ejderhayla mı karşılaştınız?"
Salazar hafifçe başını salladı. "Seninle tanışmamızdan aylar önceydi. Pek de iyi gitmedi."
"Tam da o nedenle bu seferki ile doğru düzgün ilgileniyoruz." Dedi Godric kısa keserek. "Gideriz, ejderhanın alanı terk etmesi için rahatsızlık oluştururuz ve geri döneriz. Bu kadar."
Rowena kollarını bağladı. "Onu kışkırtmamızı öneriyorum, ama bu özel türün ne kadar nadir olduğunun farkında mısınız? Birini vahşi doğada görme şansımız bir daha asla olmayabilir."
"Ejderha diyoruz!" Diye karşı çıktı Godric.
"Ve ben de daha önce hiç ejderha görmedim," diye karşılık verdi Rowena. "Helga da görmedi."
Godric'in dikkati ona çevrilirken Helga, kıpır kıpır olma dürtüsüyle savaşmak zorunda kaldı. "Görmek inanılmaz bir şey olurdu." Büyülü dünya, Helga'nın onları aramaktan asla bıkmayacağını bildiği pek çok mucizeyi içeriyordu. Bir ona bir Rowena'ya bakıyordu Godric.
"Gerçekten bu kadar önemli mi?"
"Bir daha ne zaman böyle bir fırsat buluruz ki?" Diye sordu Rowena. "Muhtemelen bir daha doğal yaşam alanında görme imkanımız da olmayacak." Godric'in hala tam olarak ikna olmadığını göründe elini koluna koydu. "Onunla savaşmaya çalışmayacağız tabi. Eğer bir şey olursa Helga da ben de en az sizin kadar kolay bir şekilde cisimlenebiliriz."
Salazar öne doğru eğilirken Godric yüzünü ekşitti. "Eğer durumun tehlikeli olduğunu söylersek bizi dinlemeye söz veriyor musunuz?"
"Ejderhalar hakkında kitap okudum." Diye hatırlattı Rowena.
"Evet ama hangimiz biriyle gerçekten karşılaştı?"
"Sadece bir defa karşılaştınız."
"Ki bir hala daha sıfırdan yüksek."
Rowena'nın gözleri kısıklığında Helga olaya dahil olma vaktinin geldiğini anladı. "Dediklerinize uyacağız," diye söz verdi. O da ejderhalar hakkında kitap okumuştu ancak söz konusu gerçekleri olduğunda korktuğunu inkar etme gibi bir niyeti de yoktu. Salazar, eski suratsız haline dönmeden kısa bir süreliğine ona gülümsediğinde yanaklarının yandığını hissetti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Four Fouders
Fiksi PenggemarHepimiz Hogwarts'ı biliyoruz. Rowena Ravenclaw'un rüyasında bir yaban domuzu görerek arkadaşları ile inşa etmeye karar verdiği ve adı dünyanın her bir köşesine nam salmış ilk Cadılık ve Büyücülük Okulu. Peki Harry Potter kendi hikayesi ile bize bu...