Sadece ben uyuyana kadar..

477 33 5
                                    

Çalışanlar o adamı götürdükten sonra bile aklımdan çıkmıyordu. Neden böyle yaptı? Daha beni tanımıyor bile. Gözlerim doldu, o adamın bana dokunması aklıma geldikçe ürperiyorum. San kolumdan okşayarak;

+Bugün zaten son günüydü, bir daha onu görmeyeceksin korkma.

-Başkalarına da mı yaptı?

+Evet

-Peki sana, sana da yaptı mı?

+Artık uyusan iyi olur, yarın sabah dans pratiğin yok mu senin?

-Var, ama uyuyabileceğimi sanmıyorum

+Yat bir ilk önce

Yattım, ayağa kalktı ve üstümü örttü.

+Uyumalısın. İyi geceler

-İyi geceler

Tam arkasını dönüp odadan çıkacakken el bileğinden tuttum. Arkasını döndü ve bana baktı.

+Ne oldu?

-Yanımda kalır mısın?

+N-Ne?

-Korkuyorum. Lütfen yanımda kal. En azından ben uyuyana kadar..

+(Bir süre düşünüp) Sen uyuyana kadar.

-Teşekkür ederim.

Ben yatağımda yatarken o da yerde başucumda oturdu.

+Çabuk uyu, benimde erken kalkmam gerekecek.

-Tamaaamm

Gözlerimi her kapattığımda o an aklıma geliyordu ama yine de titrememi belli etmemeye çalıştım. Yaklaşık yarım saat gözlerim kapalı olsada uyuyamadım, sonra aklıma San'ın dans odasındaki hali geldi... Onu düşünürken uyuyakaldım.

Rüyalarımda yine o adamı gördüm. Mutlu mutlu uyurken neden rüyalarıma girdi ki?
Sabah alarm sesiyle uyandım gözlerimi açamıyordum, ama bu alarm sesi benim değildi. Zorda olsa gözlerimi açtım San kolumun üzerinde uyuyakalmıştı. Diğer elimle onun alarmını kapattım. Bir süre onu izledim..

Saçları gözlerini kapatmış, dudakları çok ince, elleri çok güzel.. Noluyor bana? Neden bunları düşünüyorum? Ellerim ve kalbimi yönlendiremiyorum, yüzüne dokunmak istiyorum ama ya uyanırsa.. ya beni yanlış anlarsa..

yapamam..

Sadece bir kere.. dudağına ve saçlarına dokunmak istiyorum.. ellerim artık kontrolümden çıkmıştı ilk önce saçları.. o kadar inceydi ki saatlerce oynayabilirdim.. daha sonra yavaşça dudaklarına dokundum.. bastırmadan... yumuşak ve sıcaktı.. ona biraz daha yakından baktım.. gerçekten kusursuzdu. Onu izlerken neden bu kadar mutluyum, neden onu istiyorum? Hayır... Olmaz böyle bişey... Arkadaşız biz.. bir anda tekrar bir alarm çaldı bu sefer çalan benimkiydi. San o sesle uyandı..

WooSan Is Real ∞ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin