Gece yatağa yattıklarında birbirlerine sırtları dönük bir şekilde yatıyorlardı, San yavaşça kafasını Woo'ya doğru çevirdi. Ona biraz daha yaklaştı ve kollarını Woo'nun beline doladı.. Woo, onun ellerine bakıp gülümsedi ve o da ellerini onun ellerinin üzerine koydu..
Sabah olduğunda Woo, San'dan önce uyanıp kahvaltı hazırlamaya başladı. O sırada San uyanıp onun arkasından sessizce Woo'ya yaklaştı.. ensesinden öptü.. Woo bianda irkilip arkasına döndü ve San'ı gördü.
-U-Uyandın mı?
+Evet, günaydın
Diyip bu seferde alnından öptü..
-Günaydın
+Yardım edeyim sana
-Olur
Woo, kahvaltılık için bir şeyler doğrarken San onun bıçağı yanlış tuttuğunu söyledi.
-Dikkat et elini keseceksin
+Bir şey olmaz zaten dikkat ediyorum merak etme.
-Etmiyorsun
Birden arkasına geçip ona nasıl kesmesi gerektiğini gösterdi.
San'ın elleri benim ellerimin üzerinde.. Nefesini boynumda hissediyordum.. O böyle yaptıkça daha çok heyecanlanıyorum. Tanrım ne yapmalıyım? Ellerimi çekip bir adım geri attım ama kafam yanlışlıkla San'ın dudağına gelmişti. Yaranın tekrar kanadığını görünce koşup yine ilk yardım çantasını alıp yanına geldim.
-Özür dilerimm.. Bilerek yapmadım..
+Önemli değil
-Canın acıyor mu?
+Ha-
-Tabiki acıyordur, gerçekten üzgünüm
San, Woo'nun pansuman yaptığı elini tutup;
+Acımıyor, merak etme
Woo, heyecandan elini geri çekti
-Pansumanında bitti zaten
Malzemeleri bırakmak için tam salondan çıkacakken San arkamdan seslendi;
+Benden kaçamazsın Jung Wooyoung (gülümseyerek)
diğer odaya malzemeleri bırakırken bu dediği kulağımda yankılandı ve bende güldüm.. Tekrar mutfağa gittim, San'da salondaydı.
-Kaçtığımı söyleyen kim Choi San?
Diye gülümseyerek bağırdım ona.. Bikaç dakika sonra yemekleri salona taşımak için arkamı döndüğümde yine oradaydı.. Bu sefer bana daha yakın. Dünki gibi..
+Kaçmıyorsun öyle mi?
-Öyle
+Peki madem
San, Woo'nun elindeki yemekleri alırken aynı zamanda öpmek için ona yaklaşıyordu.
Tam o sırada telefon çaldı ve Woo gülerek telefonu açmaya gitti.
-Alo
+Jung Wooyoung değil mi?
-Evet,benim
+Ben eğitmen Min-Kyung, 1 saat sonraki ders saati yarım saat erkene alındı bilgilendirmek için aradım
-Peki, efendim. Teşekkürler
+İyi günler
Telefonu kapattı. O eğitmenle konuşurken San yemekleri getirmişti.