Woo uyan'

217 11 0
                                    

San ve Woo'nun annesi birlikte Woo'nun yanına çıktılar. Doktor kısa bir süreliğine yanına girmelerine izin verdi. İlk önce annesi daha sonra San, Woo'nun yanına girdiler.

Annesi;

+Woo, uyan artık oğlum. Baban yok sadece sen, ben ve kardeşin kaldık. Bir an önce uyan sana ihtiyacım var, seni seviyorum.

Annesi odadan çıktığında San içeri girdi;

-Açsana gözlerini artık Wooyoung, Bu kadar uzun süre ayrı kalmayacaktık. Seni özledim, bu yüzden artık uyanmalısın.

Woo'nun ellerini tutup sadece onu izlemeye başladı. Birkaç dakika sonra Woo parmaklarını hareket ettirdi ve gözlerini açtı, San hemen doktoru çağırdı.

-Uyanacağını biliyordum. Seni seviyorum, sakın yine uyuma.

Doktor ve hemşireler yanlarına gelip San'ı odadan çıkardılar. San dışarı çıkar çıkmaz Woo'nun annesine dönüp;

-Uyandıı

+Ne? Gerçekten mi?

-Evet

+Çok şükür

Sevinçle birbirlerine sarılıp, doktorun çıkmasını beklediler. Yaklaşık 20 dakika sonra doktor odadan çıktı.

+İyi değil mi? Oğlum iyi mi?

-Merak etmeyin şuan iyi, açıkçası bu kadar çabuk uyanacağını beklemiyordum. Durumu iyi olsada birkaç gün burada kalmalı, tedbir amaçlı.

+Tabi, nasıl isterseniz. Görebilir miyiz?

-Tabii

İçeri girdiklerinde Woo annesinin gözlerindeki kırmızılığı görüp nedenini sordu.

+(San'a bakıp) Sana bir şey olacak diye korktum ondan.

-Babam? Babam nerede?

+....

-Anne, babam nerede?

Annesi dayanamayıp odadan çıktı.

-San... babam nerede? Annem niye gitti?

+Sen iyi misin? Bir şeyin var mı?

-Ben iyiyim, babam?

+Yok..

-Ne demek yok? San doğru düzgün söyle.

+Kaybettik

-Nasıl? Yalan söylüyorsun, şaka yapıyorsun, değil mi? Tamam hadi şimdi doğruyu söyle. Hangi odada? Yanına gideceğim.

San, Woo'ya sarıldı;

-San.. Babam ölmüş olamaz.

Woo ağlayıp San'a vurmaya başladı. San ise Woo'nun ellerini tutup ona sarılmaya devam etti.

Birkaç dakika sonra;

+Artık kendine gelmen gerek. Ağlama.

-Yine de babamı görmek istiyorum, böyle gitmesi hiç adil değil.

+Dinlenmen gerek.

Woo ayağa kalkıp yürümeye çalıştı ama dengesini kaybedip düştü.

+Yeter dedim. (Woo'nun yanına eğilip) Annen dayanamadığı için gitti, sende ısrarla bu halinle görmek istiyorsun. Dinlen, kendine gel sonra ben seni götüreceğim.

- Sen... Niye bu kadar acımasızsın?

+Acımasız? Sen bu halinle, ayakta bile duramıyorken babanın karşısına çıkmak mı istiyorsun? Peki gidelim.

WooSan Is Real ∞ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin