Güvenlik eğitmeni Ceo'nun odasına götürdü, Woo ve San ise Woo biraz daha sakinleştiğinde yanına gitti.
(Ceo):Bu saatte bu gürültünün nedeni ne?
(San):Bu adam Wooyoung'u taciz ediyordu.
(Ceo):Ne? Kanıtınız var mı?
(Woo):Efendim tacize uğradım diye yalan söylemem değil mi?
(Ceo): Min-Kyung yıllardır bizimle çalışıyor. Ve ilk defa böyle kötü bir olayla anılıyor.
(San):Yani yalan mı söylüyoruz?
(Ceo):Öyle bir şey söylemedim. Kanıtınız var mı demiştim?
(Woo):Yo—
(Min-Kyung): Efendim yalan söylüyorlar. Dediğiniz gibi yıllardır burada çalışıyorum. Ben sadece Wooyoung'a su götürmek için yanına gitmiştim
(San):Efendim kanıt var.
Min-Kyung telaşlı gözlerle San'a baktı. San, cebinden telefonunu çıkardı ve çektiği resimleri gösterdi. Woo'ya bakıp;
(Ceo):Bunu ilk defa mı yaptı?
(Woo):Ben kendimdeyken evet. Ama bana daha önce de dokunmuş. Sarhoşken.
(San):Ne?
(Ceo):Kendinde değilken nasıl bunu öğrendin peki?
(Woo):Kendisi söyledi
(Min-Kyung):İstemeseydi beni durdurabilirdi. Ama evimde kalmaya devam etti. Benim bir suçum yok.
San sinirden delirmek üzereydi. Min-Kyung'un üzerine yürümeye başladı;
(Ceo):San, yerine geç. Ne yaptığını sanıyorsun?
(San):Ama—
(Woo):San, sakin ol.
(Ceo): Min-Kyung şuandan itibaren işten çıkarıldın. Şirkete veya yurda giremezsin. Eşyalarını toplayıp çık.
(Min-Kyung): Zaten kendim istifa ederdim.
(Ceo):Güvenlik, eşyalarını aldıktan sonra karakola götürün ve durumu anlatın.
(Güvenlik): Anlaşıldı efendim.
Onlar odadan çıktıktan sonra Woo derin bir nefes aldı, San'ın gözleri sürekli onun üzerindeydi.
(Ceo): Çocuklar sizde zor bir gece geçirdiniz, evinize gidin dinlenin. Yarın şirkete gelmeyin izinlisiniz.
(Woo-San): Teşekkürler efendim. İyi geceler.
(Ceo):San, resimleri bana atar mısın? Resmi olarak onu işten çıkarmam için gerekliler.
(San):Atayım hemen.
San resimleri attıktan sonra şirketten çıktılar ve eve doğru yol aldılar. Eve geldiklerinde;
+Woo, bir şey sorabilir miyim?
-Sor, tabi.
+Neden benden ayrıldın?
-Aslında... O zorladı.
+Kim? Min-Kyung mu?
(Kafasını öne eğip)
-Evet. Eğer ayrılmazsak bizi Ceo'ya söyleyeceğini söyledi.
+Bana neden söylemedin?
-Korktum işte. Hem.. bende bir şey soracağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WooSan Is Real ∞
FanfictionHer şey o dans odasında başladı. Ve ayrı evde devam etti.