ratunek dla errora cz.1

118 10 1
                                    

???.pov

Byłam przed miejscem zbrodni. Musiałam tam wejść więc bez żadnych skrupułów wbiegłam do mieszkania. Tam od razu wpadłam na T.N która patrzyła na spladrowany pokój Errora.

???- UGH! Przepraszam T.N ...

T.I- ? K-kim jesteś?

Wtedy Dream na nas spojrzał .

Dream- fell!frisk? Co ty tu robisz,

Fell!frisk- mam coś dla was.

Pokazałam im zdjęcie ,kiedy Ink wychodził z opuszczonego bloku mieszkaniowego .

Dream- co to za ruiny?

T.I- daj mi spojrzeć.

Wzięła zdjecie ode mnie .

T.I- to opuszczony blok w szwecji.

Blueberry- przed wprowadzka tutaj troche podróżowaliśmy po północy.

T.I- musimy działać!

Fell!frisk- NIE. Potrzebujemy planu na uratowanie Errora.

Dream- tylko jedna osoba może nam pomóc .

Fell!Frisk- chwila... ty nie mówisz...o NIEJ?

Dream- nie mamy wyboru.

T.I- kogo?

Dream- pokażemy ci.

Dream przeteleportowal nas pod pewną karczme. Wchodząc wypadł swapfell!papyrus.

???- I NAM TU KURWO NIE WRACAJ PRZEZ JEBANY TYDZIEŃ!!!!

Dream- abbys spokojnie.

Abbys- po co tu jesteście ?

Fell!frisk- szukamy JEJ.

Abbys-... ostatnie krzesło przy blacie po lewej.

Fell!frisk- dzięki wielkie.

Wchodząc do karczmy od razu cały wzrok powędrował na nas... czuje sie niekomfortowo ale co powiedzieć? Zazwyczaj przychodzi tu ONA oraz negatywne postacie z negatywnych AU. W końcu byliśmy przy blacie. Blueberry i ja usiedliśmy koło zakapturzonej dziewczynie. Jedyne co było widać to niebieską źrenice wyglądającą jak harpoon , kawałek twarzy (od nosa w dół)  oraz kremowe włosy z czarno-granatowym ombre.

?¿?- nie pójdę znowu do star sanses Fell!frisk.

Fell!frisk- ale tego nie chcemy.

?¿?- to czego chcecie ode mnie?

Blueberry- opracowanego planu i broni.

?¿?- po co?

T.I- po uwolnienie Errora od psychicznego yandere!inka...

Po słowie Error dziewczyna podniosła się i ukratkiem spojrzała na nią.

?¿?- wiec..to o niego chodzi? O ERRORA?! JEGO ?!?!?!

Kiedy krzyknęła to jej kaptur spadł . Jej lewe oko (to z źrenicą harpoona) było czarne jak u undyne the undying . Nad lewym okiem miała blizne w ksztalcie złamanego serca. Jej kremowe wlosy z czarno-granatowym ombre były zwiazane w klosa.

?¿?- A CZY ON OCALIŁ MOJA SIOSTRĘ PODCZAS WOJNY?!

T.I- o czym ty mówisz?

Dream-...2 lata temu nim się pojawiliscie była ostateczna bitwa . Jej siostra- Emtix Laursen była żołnierzem Bad guys i szykowała na nas zasadzke ale...

W oczach czarno jedno okiej dziewczyny zaczely sie zbierac lzy.

?¿?- zmarła przez tego samego dupka który porwal ci chłopaka... i on byl jej crushem. Nie ma pieprzonego dnia w ktorym bym o tym myslala... ok. Zdecydowalam ze wam pomoge. I nie przez to ze lubie errora...

Fell!frisk- bo nim gardzisz jak nikt inny...

?¿?- ale dlatego że chce pomscic moja starszą siostre.

Dream- emill--

?¿?- EMTIX pokrako!

Dream- no tak . Emtix byłaby z ciebie dumna.

T.I- dziekuje ci wielkie..um . ..uhh...

Dream- aurora.

Aurora- nie... to imie zniknęło wraz z nią. Moje nowe imię to Enid. Ciber Enid.

Dream- ups! Sorki.  . .

Ciber Enid- dobra lecimy to zrobic .

?◇?♡ pov

Ciber Enid- dobra lecimy to zrobić.

Po uslyszalnej teleportacji postanowiłem szybko wrócić do piwnicy i szybko wykombinować coś by go szybciej uśmiercić.  Aha! Weszłem do piwnicy gdzie ten błąd spał.  Wziąłem jakiś skórzany pas i go strzeliłem w twarz by się obudził.

Ink- Wstawaj śmieciu! Musze szybko Cię powiesić nim się  zja--

Wtedy usłyszałem jak ktoś ropidala drzwi. To byla nasza ekipa ratunkowa. Wyciągnąłem blastery i bejzbol z znikąd.

Ciber Enid- miejmy to już za sobą.

T.B.C

Uwaga... to jest...przedostatnia część... przykro mi ale hej. Ktoś przynajmniej to czytał (:3

Naucz mnie jak czuć uczucia [ reader x error!sans]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz