Pov. Error
T.i... minęło juz 4 miesięcy od kiedy ja poznałem i 3 miesiące od kiedy jestem w niej zakochany. Tydzień temu wróciła jej siostra . Nazywa sie aurora i jest przesłodziutka małą osóbką . Ma z 8-9 lat i często spędza czas z tym dupkiem inkiem . W ogóle ink też się dziwnie zachowuje. Jak niby? No cóż... śledzi T.I ,coś pisze na kartce i jak z nią rozmawiam to na mnie się dziwnie patrzy.
T.i troche zaczyna sie go bać ale jak jest przy mnie to widze jakby sie czuła bezpoeczniej. A no tak zapomniał bym! Wczoraj dream i cross zostali parą . Dziś idziemy do dreama na nocowanko .
Pov.T.I
Zostawilam siostre inkowi i poszlam na nocke do dreama . Zjawili sie wszyacy ze star sanses i bad guys . Skad wiem jak sie zwa ? Czesto pisze z errorem i wiem co i jak . Ze lust podrywa horrora, killer jest zwiazany od roku z outerem , errorem jest singlem ale laski chca go poderwac , szef(nightmare) jest sam , swapfell bije sie z classiciem o serce fella , oczywiście dust z blue ,a cross wlasnie z dreamem .
Robilam drinki dla kilku trzezwych i kilku pijanych.
Trzezwi:
-dream
-blueberry
-error
-nightmare
Pijani:
-ink
-cross
-dust
-killer
-horror
-swapfell
-fell
-lekko ja
Po jakims czasie fell wymyslil by zrobic 7 minit w niebie. Pojawily aie takie parki do szafy:
-dream i ink
-nightmare i killer
-horror i swapfellError krecil butelka . Wypadlo....na mnie . Pijani zaczeli klaskac w dlonie a ja zarumieniona spojrzalam na errora . On wzial mnie za reke i weszlismy do szafy . On od razu rozmyslal nad czyms.
-ej T.i
-tak?
-pamietasz jak mowilas ze tesknisz za norweskimi gwiazdami?
-n...no tak ale to n-
Nie zdarzylam nic powiedziec bo nagle sie pojawilismy w outertale . Error czesto mi mowil o tym miejscu ale nigdy bym sie nie spodziewalabym sie ze sie tu pojwie . Wpatrzona jak w obrazek usiadlam kolo errora wciaz patrzac . W koncu kiedy sie odkleilam zobaczylam ze error sie rumieni . Poczulam cieplo na rece wiec to zobaczylam i... trzymal mnie za reke. Uwzajemnilam uscisk co zauwazyl i poslal mi cieply usmiech.
-T.I?
Popatrzylam na niego lekko zdziwiona
-tak error?
-wiesz ja...
Nie dokonczyl bo co? Ink otworzyl portal.
-hej tu jestescie! 7 minut minelo chodzcie.
Error wygladal na zdenerwowanego i zdolowanego. Chcial mi cos powiedziec ale przez inka nie udalo mu sie.Pov Ink
Ufff... gdyby nie ja to by error wyznal by jej uczucia . Kiedy wchodzila do portalu to szepnalem errorowi do ucha :,,powinna byc moja gliczowany smieciu" . Ten spojrzal na mnie i chcial mi przywalic ale w ostatnim momencie sie zatrzymal i poszedl do pokoju . Gra przechodziła nudnie . Patrzylem sie na T.i przez caly czas nie zwracajac na nic uwage . Nawet jak mi nightmare pohrozil ze mnie zajebie macka w brzuch. Tak slyszalem to bo mi sie wydzieral do ucha. Muszę szybko cos wymyslec zanim opowie jej o swoich uczuciach. Tylko predko!