Per.T.I
Po kilku minutach przed barem wszyscy zaczęli przychodzić . Nikt nie wiedział o moim planie , oprócz Errora , bo mu napisałam . na samym końcu pojawił się Dust . Widziałam jak się stresował i nic nie chciał powiedzieć . Był cały niebieski. Chyba zaczynam rozumieć jak to działa....Szturchnęłam go za ramię i dałam znak by do niego podszedł i coś powiedział . Dust nas nagle zauważył i się zbliżył do nas . Ja się troszkę odsunęłam , by nie podsłuchiwać rozmowy .
Per.Blueberry
Dlaczego mi to zrobiła T-T ?Dust zaczął ze mną rozmawiać
-hej blue
-h-hej dust...
Blue ogarnij się ! czemu taki jesteś?! Spoglądnąłem na siostrę . Popatrzyła się na mnie i uśmiechnęła . Error do niej podszedł i zaczęli gadać . Uspokoiłem się trochę i zacząłem kontynuować rozmowę z Dustem.
-jak się trzymasz?
-d-dobrze...
-namówiła cię co?
-tak i to jak.
-heh .
T.I dała ręką znak , że już idziemy . Podbiegliśmy do nich i kierowaliśmy się na miasto.Byłem lekko nieswój , więc zacząłem rozmawiać z dreamem . Podczas rozmowy odwróciłem się , by spojrzeć na oddalony dom . Wtedy przez ułamek sekundy zobaczyłem ,że Dust się na mnie patrzył , ale odwrócił głowę cały rumieniąc się na fioletowo. Zabrałem głowę i popatrzyłem na ziemię.
~~skip time~~
Staliśmy na środku rynku . T.I zaczęła się odzywać kto idzie z kim. Ona szła z Errorem ( i tak ich shipuje dop.Blueberry) , Dream z Crossem , a ja z Dustem . Kiedy to usłyszałem to cały byłem niebieski . JA ?! Z DUSTEM?! Popatrzyłem się na niego z przerażeniem . Fakt był miły i słodki (dla mnie) , ale bałem się jakbym zrobił coś okropnego to by mógł mnie znienawidzić . T.I dalej gadała:
-Więc macie te sklepy kupujcie co chcecie . Spotkamy się tutaj o 16:55 . Uprzedzając pytania tak można iść do restauracji czy do pizzerii itd czy coś zjeść . No to się widzimy za 3 godziny~
Po tych słowach ona i Error zniknęli w sklepie z bronią , Dream i Cross w sklepie odzieżowym , a ja i Dust staliśmy jak idioci . Nie wiedzieliśmy gdzie pójść . Dust się na mnie popatrzył wziął za rękę i mnie gdzieś prowadził .
-er... d-dust? Gdzie idziemy?
-o barach nic nie mówiła prawda?
Spojrzałem na ulubiony bar T.I ( ten z pierwszej części) . Siedziała tam , Errorem i gadali.
-Widać , że można .
-Cóż skoro można to Ci pokaże MÓJ bar.
Przestraszyłem się wchodząc do jakiegoś budynku . Puścił moją rękę i zaczął się witać w barze z innymi .
- hej ludzie.
- o! hej dust
- jak się masz chuju?
- omg dustyyyyyyyyyy
Widać , że wszyscy go znali. Ja byłem akurat nowy i nie wiedziałem co powiedzieć . Trochę zmieszany usiadłem z dustem przy oknie . Było widać cały rynek . Dream i Cross już wyszli ze sklepu odzieżowego i szli do sklepu z nożami i bronią białą. T.I i Error szli do pizzeri... A ja z Dustem se tu siedzieliśmy.