nocne przygody i wypad

213 11 4
                                    

Żeby nie było to nie jest 18+ . Mam nadzieje że rozumiecie. Dziekuje i wam nie przeszkadzam

Per.Error

T.I usunęła na kanapie . Całą noc nie mogłem spać bo tylko myślałem o niej.  Nagle usłyszałem szlochy i zauważyłem ciemno granatowe światło. Postanowiłem jak najszybciej to sprawdzić.

Per.T.I

Koszmary...coś przez co ja nie zasypiam i wyglądam jak śmierć (reaper: ta chciałabyś) . Od dawna mnie męczyły ponieważ nie czułam strachu ale od kiedy się tu wprowadziłam to zaczełam się ,,bać". A oto sen(czyt. Koszmar)
Szłam sobie normalnie przez jakiś mały pokoik . Nagle zauważyłam wszystkich moich bliskich
-BFF która została w Norwegii
-brata
-znajomych ze szkoły
Zaczęli się ze mnie śmiać. Nagle po środku naprzeciwko mnie stanął error. Uśmiechnął się szyderczko wziął za rękę moją BFF i ją pocałował na moich oczach. Nagle poczułam jak harpoon dziurawi moje serce .
Nagle się obudziłam . Miałam przed sobą obraz jak się ze mnie śmieją więc zaczęłam płakać a z mojego oka wychodził ciemno-granatowy dym. Wtedy podszedł error .
-wszystko dobrze?
-...t-tak to tylko....kosz...koszmar .
-musiał Cię serio przestraszyć.
-racja.
Powiedziałam próbując otrzeć łzy.  Error przetarł je po moich policzkach kciukiem .
-lepiej?
Uśmiechnął się lekko ,ale ciepło.  Odwzajemniam uśmiech i zrobiłam czego się nikt nie spodziewał - przytuliłam go.

Per.Error

Przytuliła mnie. Czy to możliwe?  W sensie... to dziwne. Od kiedy tu jest zaczyna czuć to czego ona wcześniej nie umiała. Odwzajemniłem jej uśmiech i ją poczochrałem . Tkwiliśmy w takiej pozycji przez 10 minut . W końcu się oderwaliśmy od siebie. Kiedy miałem iść do swojego pokoju poczułem jak ktoś łapie mnie za rękę.  To była T.I . Była cała czerwona.
-nie zostawiaj mnie. P...prisze zostań.
Powiedziała słodko.  Jak mogłem jej odmówić?  Zgodziłem się i troszke rozszerzyłem kanape byśmy się zmieścili . Ja jakoś nie mogłem usnąć,  a T.I usnęła wtulając się we mnie . To było słodkie, ale musiałem zejść z ziemii i poszłem spać.

~~skip time~~

Kiedy się obudziłem dziewczyna już wychodziła z łazienki całą przebrana .
-cześć error.
-siemka T.I jak sie spało?
-już trochę lepiej.
-też sądze że się fajnie spało alw idę się przebrać . Dodatkowo bie chce by zobaczył to Geno i mówił że do siebie pasujemy.
-heh ok.
Powiedziała poczym usiadła na fotelu i zaczęła pisać ,bądź rysować .

Per.T.I

Spało mi się miło ale lepiej zejść z chmur marzeń . Wzięłam się za rysowanie , a error poszedł się przebrać . Po kilku minutach (szybko rysujesz) nie wiadomo czemu narysowałam errora szyjącego lalke w mojej postaci . Czy to coś miało znaczyć? Nie wiem , ale sądze że to się pojawi w przyszłości . Zamknęłam dziennik i kiedy Geno wstał ja zebrałam swoje rzeczy , pożegnałam się z chłopakami i wyszłam.  Przez ten niecały tydzień bardzo ich polubiłam i myślę że oni mnie. Wchodząc do domu widziałem jak blueberry szykował jakiś list . Kiedy otworzyłam drzwi on natychmiast schował go przede mną.
-ej młody co tam masz?
- N-nic!
-pokaż a ci zrobię twoje ulubione taco~
-mmmmm.....
Widziałam że niewytrzymywał i chciał te taco więc dał mi kartkei schował się za rękoma.  To był list miłosny do dusta.
-awww... blue....
Popatrzył się na mnie cały niebieski . Można było powiedzieć że był jagódką (musiałam nie bić).

-to słodkie i jak chcesz to moge ci pomóc.
-niby jak? Jak swatka Ana?
Ana to była moja znajoma ze szkoły . Słynęła z tego że wszystkich shipowała ,a jak ktoś powiedział że kogoś kocha to albo mówiła tej osobie ,albo się z niej nabijała/ich . (Ktoś to miał w szkole? Piszcie w komentarzach)

- nie blue . Inny sposób .
-jaki?
-wiesz wczoraj szkielety dawaly mi numery wiec moge zrobić wypad na miasto.
-pomoże?
-zaufaj mi.
Nie wytrzymał i mnie przytulił. Nie wiedziałam co robić więc stałam w miejscu. Kiedy się oderwał to dopiero zauważył co zrobił.
-oj sory sory sory!
-szczerze...to było miłe yak sądze...
Popatrzył się na mnie z niedowierzaniem. Olewając to napisałam do inka , errora ,dusta , crossa i dreama , że zapraszam na miasto i że mamy się spotkać o 13:55 przy barze.wszyscy się zgodzili.

~~skip time (znowu)~~

Wszyscy się pojawili . Mogliśmy pójść na miasto.




UWAGA POLSAT SIĘ WŁĄCZYŁ W PROMOWANIU TEGO I JEST REKLAMAAAAAAA

Widzimy się w 5 części tak myślę.



Naucz mnie jak czuć uczucia [ reader x error!sans]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz