W

3.4K 185 93
                                    

05**: öğretmenler odasındasınız , orada başka kimsenin olmamasını fırsat bilip yanınıza geliyorum.

05**: herzaman ki kemik gözlüklerinizi takmış sınav kağıtlarını okuyorsunuz.

05**: hemen yanınızda bitip bacaklarımı ayırarak üzerinize oturuyorum.

05**: beni hiç acelesiz kabul edip kollarınızı belime ve kalçama koyuyorsunuz.

05**: ellerimi kaslı kollarınızda gezdirip kalçamı ritmik hareketlerle aletinize sürtüyorum.

05**: kısık kısık inleyip kalçamın hareketlerini hızlandırıyorsunuz

05**: gömleğinizin düğmelerini çözüp ellerimi pürüzsüz göğüsünüzde gezdirip bir yandan da üzerinizde son sürat sürtünüyorum.

05**: üzerinizden kalkıp pantolon ve baksırınızı indiriyorum

05**: yere diz çöküp dikelmiş aletinizin başına dilimi değdiriyorum

05**: dilimdeki ıslaklık aletinize bulaşıyor.

05**: başınızı hafifçe geriye yatırıp elinizin birini başıma koyuyorsunuz

05**: aletinizin yarısını ağzıma alıp şeker yermişçesine emiyorum kendinizi sandalyede kaydırıp aletinizin tamamını ağzıma sokuyorsunuz.

05**: boğazıma kadar uzanan aletinizi zorlukla emerek ağzımdaki zevk sularınızı yutuyorum.

05**: elimle ağzıma sığmayan yerleri çekiyorum.

05**: değişik sesler çıkararak emiyorum , yutkunup ağzımda sıkışmanıza sebep oluyorum

05**: saçlarımdan tutarak aletinizi ağzıma sokup çıkarıyorsunuz.

05**: a-ah hocam ağzımı beceriyorsunuz.

05**: aletinizdeki çıkık damarı yalayıp dişliyorum.

05**: kasılmalarınız arttığında bende hızımı artıyorum.

05**: ağzıma menilerinizi bırakıyorsunuz

05**: hepsini yutup son kez aletinizin başına öpücük bırakıp ayaklanıyorum.

05**: dudaklarımdan çeneme akan suları elinizle silip dudağıma yapışıyorsunuz.

05**: a-ah ho-hocam ben d-daha fazla dayanamıyorum , geliyorum.

Birkaç dakika sonra,

05**: geldim hocam duşa kabinin camlarına doğru sizinle seviştiğimi hayal ederek geldim.

05**: bu çok güzeldi hocam

05**:  şimdi gidip uyumalıyım , iyi geceler hocam.

05**: sizi seviyorum.

05** çevrimdışı.

Çağdan çevrimiçi.

Görüldü.

Çağdan | bxb | ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin