B

2K 110 59
                                    

Caner.

Okuldan sonra direkt eve gelmiş o saatten beri de telefonumu elime bile almamıştım. Biliyorum yaptığım çocukça görünebilir ama benim için önemli sonuçta ben Çağdan ile bir ilişki yaşamayı istemiş ve bunun içinde adımlar atmıştım.

Şimdi karşılık vermişken istemiyorum deme- zil çalıyor.

Kanepeden kalkıp kapıya gittim. Girişteki aynadan üstüme baktığımda gri eşofmanım ve siyah atletimle duruyordum. Saçlarım iç içe geçmiş onlardan bahsetmek bile istemiyorum.
Aman diyip kapıyı açmıştım ki görmeyi beklemediğim biri vardı karşımda.

"H-hocam?"

Açtığım aralıktan pat diye içeri girip beni arkamda ki aynaya yasladı.

"İçine girmemi istiyorsun değil mi?"

Ne söylediğini anlayamazken başımı salladım.

"Ee-evet."

Beni bir anda kucağına aldığında ellerim çoktan boynuna tutunmuştu.

"O zaman hazır ol gece uzun."

Dudaklarıma yapışıp içeriye doğru ilerlemeye başladı. Kapı ne ara kapandı haberim yok ama şuan umrumda da değil.

Salonda ki az önce benim kalktığım kanepeye oturduğunda kucağına rahatça yerleştim.
Elleri kalçamı sıkıp kendine bastırdığında inledim.

Ne oldu da böyle haşin davranıyor merak etmedim değil hani. İstemiyorum diyen de oydu.
Hâlâ takım elbisesi ile olduğunu da çok sonra fark ettim.

"Üzerin hâlâ aynı okul biteli çok oldu."

"Eve gitmedim."

"Neden."

Gömleğinin ütüsü bozulmuş kravatı nerde hiçbir fikrim yok.

"İçmeye gittim yoksa aklımdan çıkmıyordun. Gerçi içmek de işe yaramadı. Evini basmak aklımdaydı kendime engel olmaya çalışırken bi baktım kapındayım."

Aldığım alkol kokusu da böylelikle açıklanmış oldu.

"Ama istemiyorum dedin."

"İstemiyorum demedim okul uygun değil dedim okuldan sonra evime gidelim de diyecektim bekleseydin."

Tekrar dudaklarıma uzanıp atletimi çekiştirdi. Kollarımı yukarı kaldırıp atleti çıkarmasına izin verdim.

(+18 uyarı.)

Atlet üzerimden çıkınca hemen ellerimi gömlek düğmelerine attım. Düğmeleri çözüp gömleği çıkardım.
Parmaklarımı karın kaslarında gezdirip alt dudağımı ısırdım. Çok güzeldi.

Kalçamı daha sıkı kavrayıp pantolonun üzerinden belli olan uzvuna yasladı. Ağzımdan kaçan derin inleme ile tırnaklarımı göğsüne geçirdim.

"Komşular sesi duyup gelir mi?"

"Hayır gelmezler."

"Odan nerde"

"Koridorun sonunda."

Tekrar ayağa kalkıp benimle birlikte odama yürüdü. Dudaklarımızı birleştirip ellerimi ensesindeki saçlara attım. Odamın kapısını açıp içeriye girdik. Kapı kapandığı anda sırtım kapıya yaslandı.

Çağdan | bxb | ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin