Çağdan'ın anlatımıyla.
Anonimle konuşmamın ardından iki gün geçmişti. Onu engelleyip öylece bırakmıştım ve engeli kaldırmaya fırsat bulamamıştım çünkü okuluma kadar gelip yetmeyip üzerine birde lavaboya kadar girip yazı yazan o aşağılık adamı bulmakla uğraştım. Ve buldum da o yüzden bugün okula gitmeyip adamı halledeceğim.
Tanınan bir sitede oturduğum için evden apar topar çıkmam insanları işkillendireceği için sanki okula gidiyorum gibi çıktım evden arabaya binip telefonumda yazılı olan adrese sürdüm.
Zaten kısa olan mesafe hızlı gittiğim için daha çabuk bitmişti. Şimdi önümde duran bina belki de beni tekrar yıkacaktı, belki de güçlendirecekti. Bilmiyorum. Ama bildiğim tek şey artık bu yükle yaşamak istemediğim.
Bir kaç basamaklı merdiveni inip zile bastım. Kapıyı açan kadın yüzüme iğrenti dolu bir bakış atıp geri çekildi. Derin nefes alıp içeriye girdim. Okula kadar girip yazı yazan pislik koltukta oturmuş içki içiyordu.
Beni görünce ayağa kalktı."Oo Çağdanım hoş geldin."
"Ne istiyorsun?"
"Hemen mi girelim konuya üvey evladım?"
Dişlerimi sıktım. Ben onun üvey bile olsa evladı değildim!
"Söyleyeceğini söyle daha fazla uğraşma benimle! Yıllar sonra tekrar karşıma hangi yüzle çıktın?"
Şuh bir kahkaha attı.
"Aa Çağdanım olmuyor böyle. Halbuki sen beni pek bir severdin."
"Gerçek yüzünü görmeden önce."
"Annene işkence ederken kapı kenarından öylece bakman o kadar komik ve tatmin ediciydi ki. Anlatamam. Altımda annen var fakat sen ona yardım edemiyorsun. Çünkü onunda istediğini sanıyordun. Ve anan olucak o karı intihar etmeseydi hâlâ öyle sanacaktın."
"Bunları tekrar hatırlatmak için mi çağırdın beni? Kısa kes burada kalmak midemi bulandırıyor."
"Sen herşeyi unutmuşsun demek ki Çağdanım. Sadece durmak mideni bulandırıyor. Fakat biz daha önce neler yaptık değil mi?"
Ellerimi yumruk yaparken dişlerimi sıkmıştım. İt herif bir de yaptığı ile övünüyor!
"Sen ne adi ne şerefsiz bir adamsın! Küçük bir çocuğa istismar edip bir de bununla övünüyorsun."
"Günahımı alma ama Çağdan oyun sanarken hiç sorun yoktu."
"Küçüktüm lan! Küçük! On yaşında bir çocuk ne bilsin senin pis düşüncelerini! Pis zihniyetini? Şimdi yapsana lan! Hadi şimdi kandırmaya çalışsana. Dokunmama izin verirsen annen geri gelecek desene!"
Hırsımı alamayıp piçin yakasına yapıştım. Çelimsiz vücudu anında yere düşerken yumruklarımı ardı ardına yüzüne geçirdim. Yüzü gözü kan içinde kalmışken hâlâ içim soğumamıştı.
" AA! bırak ne yapıyorsun sen kocama? Çabuk bırak yoksa polis çağırırım. "
Kapıda ki kadın beni adamın üstünden almaya çalışırken aynı zamanda tehdit de ediyordu. Şeref yoksununu son kez yere ittirip yıkılışını izledim. Ayağa kalkmaya hali yokken gözleri açık bana bakıyordu.
" Sakın bir daha karşıma çıkma sakın! Yoksa bu kez sakin olmam! Şerefsiz piç."
Hızlıca evden çıkıp arabaya binecekken arkamdan gelen sesle duraksadım.
"Hocam?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çağdan | bxb | ✔️
Fantasy#caner etiketinde 1.sıra 16/03/2024 Lütfen kitaba bxb olduğunu bilerek başlayınız. Teşekkürler. 05**: kasıklarımı sızlatıyorsunuz hocam. Başlama tarihi: 09/04/2021 Bitiş tarihi: 29/06/2021