Ö

1.5K 83 13
                                    

Caner.

"ailenle aranız niye bozuk?"

"babam olacak şerefsiz yüzünden."

Mezuniyet partisinin üzerinden bir hafta geçmişti. Okulun kapanmasına az kaldığı için gitmiyordum. Çağdan da okul çıkışı gelmişti. Şimdi ise koltukta uzanmış konuşuyorduk. Ailemle ilgili soru sorması canımı sıkarken bilmeli diye de anlatıyordum.

" anlatsana tamamını"

"Ben erkeklerden hoşlanmaya başladığımı anladığımda orta sondaydım. Bir gün babam öğrenmiş eve geldi sinirli tabi beni aldı altına yer misin yemez misin dövmeye başladı. Hem hakaret ediyor hemde dövüyordu. Bayılmışım işte orda ben neyse. Annemde vardı he döverken öylece baktı karşıdan ne kurtarmaya çalıştı ne de babama yapma dedi. Uyandığımda başımda ağlıyordu. Pişmandı yardım etmediği için ama iş işten geçmişti bile ne ona sevgim saygım kaldı nede diğer piçe liseye geçtiğim zaman ev okula uzak diye hemde ben orda kalmak istemiyorum diye teyzemin yanına taşındım. Teyzem bekardı geçen seneye kadar. Bir adama aşık oldu amerikaya gittiler evlenip bende burda tek başıma yaşamaya devam ettim. "

Gelen hıçkırık sesi ile kafamı kaldırdım. Elimi uzatıp yanağındaki yaşları sildim.

"şşş ağlama. "

Bana sımsıkı sarılıp saçlarımı öpmeye başladı.

" demek o izler ordan kalma." kendi kendine fısıldadığı şeyi duysamda ses etmedim. Yanağına öpücük bıraktığım sıra telefonuma mesaj geldi.

Limon: Caner bak bi baaaakkk

Limon: baksanaaaa aqtal

Caner: ne var

Limon: annemle Emre yarın tanışacak

Caner: bana ne?

Limon: sende geleceksin

Caner: oldu başka?

Limon: gelirken çikolata al gel.

Caner: ya bi sg

İletildi.

"kimmiş"

"Limon yarın sevgilisiyle annesini tanıştıracakmış beni de çağırıyor."

"gidecek misin?"

"hayır ne işim var orda benim"

"Caner biliyorum kızgınsın ama annen o senin onun için gitmesen bile kardeşin için git."

Oflayıp kafamı salladım

"tamam gidicem ama on dakika durup kalkarım."

Dudaklarıma öpücük bırakıp onayladı.

Çağdan | bxb | ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin