Çok özledim lan sizi şerefsizler<3 muck
~Caner~
"Çağdan ahh yavaş biraz."
"Aş-kım yavaş olursam olmaz."
"Ama acıyor!" üzgün üzgün yüzüme bakıp boynumu öptü. Bahçede çiçek dikerken toprakta ki cam parmağıma girmişti. Çağdan hastanelik bir durum olmadığını kendi halledeceğini söyledi. Ve durum ortada parmağımdan daha çok kan akıyor!
"Ayy hastaneye gidelim Caner." Şimdi mi aklına geldi demek istesem de daha fazla üzülmesin diye ses etmedim. Ne yapacağımı da bilmediğim için temiz bez sardım elime hastaneye kadar idare ederdi.
Çağdan belimden tutup arabaya bindirdi. Kendi de direksiyona geçip kontağı çalıştırdı. Kısa sürede hastaneye geldik. Acilden giriş yapıp hemşire yönlendirmesiyle bir odaya girdik. Bir iki dakika sonra doktor önlüklü bir adam gelip parmağıma baktı.
"Çok derin değil. Sanırım çıkarmaya çalışmışsınız bu nedenle biraz daha içe girip kanama yapmış." çıkarmaya çalışmışsınız derken Çağdan'a bakmıştı.
"Alabilirim sandım ama elime gelmedi."
Doktor adam göz devirip ilgisini bana yöneltti. Çağdan sinirlenmiş ki elime sıkıca sarıldı. Bilemiyorum belki de kıskandı. Ortada kıskanılacak bir durum yok ama Çağdan bu.
"Cam parçası çıktı. Pansuman da tamam sargı bir gün kalsın ki açılan deri birbirine kaynaşsın."
"Teşekkürler doktor bey."
Doktor tam gözlerimin içine bakarken Çağdan'ın tutuşu biraz daha sıkılaştı.
"Hadi hayatım gidelim." doktor şaşkınlıkla bir bana bir Çağdan'a bakıp,
"Hayatım mı?" diye sordu.Benim için hava hoştu zira günlerdir Çağdan'ı ikna etmeye çalışıyorum.
"Evet hayatım. Ne oldu? Biz sevgili olamaz mıyız?" nispet yapma yavru şeytan seni.
"Ta-tabi olursunuz zaten böyle yakışıklı bir adama herkes kaldırır." bunu demeyeydin iyiydi.
Çağdan sinirle elimi bırakıp doktorun yakasına yapıştı.
"Sen az önce benim sevgilime kaldırdığını mı ima ettin lan?"Çağdan'ı belinden tutup zorlukla odadan çıkardım.
"Sevgilim boşver. Hem kimin bana kaldırdığı değil benim kime kaldırdığım önemli."
Gözleri önümdeki kabarıklığı buldu.
"Oha Caner burda bile mi?""Napim sinirli hallerin çok tahrik edici. Hrr."
Arabaya bindiğimiz gibi eli eşofmanın üzerinden aletimi buldu."Ah Çağdan."
Aletimi sıktırıp bıraktı. "Sinirliyim yol boyu sen bana sakso çekiyorsun hadi."
Arsız arsız sırıtıp yerimde dikleştim. Boynuna bir öpücük bırakıp pantolonunun kemerini çözüp Çağdan'ın yardımıyla boxerla birlikte yarıya kadar indirdim. Camların filmli olmasının bu kadar işe yarayacağını bilsem çok daha önce taktırırdım. Elimi uzvunun ucuna bastırıp ovaladım. Elimle aşağı yukarı sıvazlayıp başını ağzıma aldım. Çağdan kısık kısık inleyip saçlarımdan bastırıyordu. En alttan başına kadar yalayıp tepesine tükrüğümü bıraktım. Uzvunda ilerleyen tükrüğümü dilimle yakalayıp emdim.
"ah aşkım."
"mm Çağdan"
Çıkan şapırtı sesleri arabada yankılanıp beni iyice tahrik ediyordu. Dişlerimi kabarmış damarına sürtüp öpücük kondurdum.
"ısırma ay-ayı."
"biraz önce aşkım şimdi ayı öyle mi?" parmağımı tekrar sızdıran ucuna koyup sıkıca batırdım.
"oh Can-caner ah bastırma."
"özür dile."
"özür dil-AH-lerim."
Biraz daha bastırdım. "Anlamıyorum kocacım." Çağdan derin bir inilti bırakıp kafamdan baskı uygulayarak uzvunu ağzıma itti.
"Benimle oynama Caner." hepsini boğazıma kadar alıp emip yalamaya devam ettim. Kalçasını zorlukla ağzıma ittirip yön verdi.Arabaların seyrek olduğu bir yerde kenara çekip daha rahat yalamam için koltuğu geri yaslayıp aşağı doğru yayıldı. Eşofmanın üzerinden kalçamı sıkıp sert bir tokat attı.
"ıh"
Hızlı hızlı hem yalayıp hem çekiştirdim. Çağdan yüksek sesli bir inlemeyle ağzıma boşaldı. Nefes nefese yüzüme bakıp yakamdan kendine çekti. Dudaklarımız hoyratça birbirini tüketti. Dudaklarımızı ayırıp koltukların arasından arkaya geçtim. Bende fena durumdaydım ve patlamak için bir kalçaya ihtiyacım vardı. Çağdan pantolonunu çekip tişörtünü indirdi. Arabalar yokken inip hızla arkaya bindi.
Aynı anda kucağıma çekip boynuna gömüldüm. Köprücük kemiğine dişlerimi geçirip ısırdım. Saçlarımı asılıp halen kabarık duran aletime sürtündü.
"İçime girmek için can atıyor bu küçük."
"Küçük mü? O kadar içine girdi sen halen anlayamadın herhalde ne denli büyük olduğunu."
Piç gülümsemesi yüzünde yer edindi. "Unuttum diyelim hadi hatırlat." bunu sen isten Çağdan. Eşofmanın ipini çözüp boxerla birlikte çekip çıkardım. Çağdan çektiği pantolonunu tekrar indirdi. İki parmağımı ağzına gönderip döndürdüm. Uzun süre parmaklarımı ağzında emdi, ısırdı. Parmağımı deliğinin etrafında dolaştırıp ıslaklığı yaydım. Sonrasında parmağımı içine gönderdim. Çağdan kısık sesle inleyip başını boynuma gömdü.
"Caner."
"Söyle bebeğim."
"Sen gir artık."
Başımı sallayıp kalçasını kaldırdım, bir elini aletime atıp el yordamı ile deliğine konumlandırdı. Aniden üstüne oturup tamamını içine aldığında inleyerek başımı geriye attım.
Üzerimde hareketlenip oturup kalkmaya başladı. Kalçamdan destek verip daha rahat girdim. Ellerimi kalçasına sarıp sıktım, yetmedi kendime daha çok çektim.
"ıh aşkım ço-k iyisin ah."
Dudaklarımı anlına bastırıp içine boşaldım. Dudaklarımızı kısaca birleştirip üzerimden kalktı. Uzvumu ağzına alıp kalan menileri yuttu. Rahatlama ile gözlerim kapanıp dudaklarım aralanmıştı. Çağdan yan tarafa geçtiğinde toparlanmıştı.Ben hareket etmeyince zorla eşofmanımı düzeltip yerine oturdu. "Yola çıkıyoruz toparlan hadi." cıkladım. "Halimden memnunum sen sür." başını iki yana sallayıp güldü. "Deli." koltuk arasından ona uzanıp boynunu ısırdım. "Hrr."
4Bin olduk hatta geçtik ben anca atabildim bölümü<333 kusura bakmayın artık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çağdan | bxb | ✔️
Fantasy#caner etiketinde 1.sıra 16/03/2024 Lütfen kitaba bxb olduğunu bilerek başlayınız. Teşekkürler. 05**: kasıklarımı sızlatıyorsunuz hocam. Başlama tarihi: 09/04/2021 Bitiş tarihi: 29/06/2021